Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

Εκπαίδευση στη Στέγη: Προγράμματα Μαρτίου 2016

Εκπαίδευση στη Στέγη: Προγράμματα Μαρτίου 2016

Η Στέγη συνεχίζει με αποστολή της την εκπαίδευση προσκαλεί και τον μήνα Μάρτιο παιδιά και ανθρώπους κάθε ηλικίας, στα εκπαιδευτικά της προγράμματα σε ένα χώρο ανοιχτό και προσβάσιμο σε όλους.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ

Έλα κι εσύ, ζωγραφίζω μουσική


Ένα μουσικό/εικαστικό εργαστήριο , για παιδιά με μέτρια νοητική υστέρηση και τους γονείς τους

Τα Σάββατα 19 και 26 Μαρτίου & 2, 9, 16 και 23 Απριλίου

Παιδιά 5-7 ετών: 10:00-12:00
Παιδιά 8-11 ετών: 12:00-14:00

Για παιδιά 5-7 ετών και 8-11 ετών με μέτρια νοητική υστέρηση και τους γονείς τους Δωρεάν

Τι χρώμα έχει η αγάπη; Τι μελωδία είναι η φιλία; Με εργαλεία τη μουσική και τα εικαστικά , τα παιδιά εκφράζουν τα συναισθήματά τους και αφήνουν τη φαντασία τους ελεύθερη. Μέσα από τους δρόμους της μουσικής και των εικαστικών, το νέο αυτό εργαστήριο της Στέγης δίνει την ευκαιρία σε παιδιά με μέτρια νοητική υστέρηση και στους γονείς τους να πειραματιστούν με ήχους και χρώματα.

Σε ένα ασφαλές περιβάλλον , μέσα από το ομαδικό παιχνίδι και την καθοδήγηση εξειδικευμένων θεραπευτών, τα παιδιά αναπτύσσουν τις γλωσσικές, ακουστικές και λεπτές κινητικές ικανότητές τους και βελτιώνουν την προσωπική τους οργάνωση.

Αρχικά, τα παιδιά γνωρίζουν διάφορα μουσικά όργανα , παράγοντας ήχους και μελωδίες. Ο ρυθμός είναι το βασικό συστατικό του εργαστηρίου και, μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων, οι γονείς έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εντάξουν καινούρια μουσικοκινητικά παιχνίδια στην καθημερινότητά τους με τα παιδιά. Στόχος; Το παιδί να αισθανθεί την ύπαρξή του, να εκφράσει τα συναισθήματά του, να παίξει και να ακούσει διαφορετικά είδη μουσικής.
Το μουσικό παιχνίδι εναλλάσσεται με τις εικαστικές δραστηριότητες. Τι χρώμα έχει ο ρυθμός; Τι σχήμα έχει η μελωδία; Τα παιδιά γνωρίζουν τα χρώματα και τα σχήματα και, με διάφορα υλικά, αποτυπώνουν στο χαρτί έννοιες που σχετίζονται με τη μουσική, όπως ο ρυθμός, η ένταση, το τονικό ύψος και η μελωδική γραμμή. Με αυτό τον τρόπο ενισχύονται η κινητικότητά τους, η αίσθηση του χώρου και του χρόνου και η φαντασία τους.

Δημιουργώντας ατομικά και ομαδικά έργα, τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζονται και να συνεργάζονται με τα άλλα παιδιά. Επιπλέον, οι γονείς βρίσκουν έναν ακόμη τρόπο να λειτουργήσουν από κοινού μαζί τους, μέσα από την εικαστική έκφραση.

Συντελεστές:
Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν από μια ομάδα εξειδικευμένων συνεργατών, με υπεύθυνη τη μουσικολόγο και μουσικοθεραπεύτρια Χριστίνα Παναγιωτάκου και την εικαστική θεραπεύτρια Ελένη Παλλέ.

Αυθεντικό παιχνίδι

Εργαστήριο για γονείς με βρέφη ηλικίας από 10 μηνών έως 2,5 ετών και παιδιά προσχολικής ηλικίας 3-5 ετών

Εργαστήριο 1ο: Γονείς & βρέφη από 10 μηνών έως 2,5 ετών

Τις Κυριακές 20 και 27 Μαρτίου & 3, 10, 17 και 24 Απριλίου 2016

Πρώτη συνάντηση μόνο για τους γονείς: 10:30-13:30

Επόμενες συναντήσεις: 10:30-12:00

Εργαστήριο 2ο: Γονείς & παιδιά 3-5 ετών

Τις Κυριακές 20 και 27 Μαρτίου & 3, 10, 17 και 24 Απριλίου 2016

Πρώτη συνάντηση μόνο για τους γονείς: 17:30-20:30

Επόμενες συναντήσεις: 12:30-14:00
25 € το κάθε παιδί και 30 € ο κάθε γονέας (και για τις έξι συναντήσεις του κύκλου)

Τι σημαίνει αυθεντικό παιχνίδι; Υπάρχουν κανόνες; Υπάρχει νικητής; Γιατί να είσαι προπονητής όταν μπορείς να είσαι συμπαίκτης; Για τη συμμετοχή σας στο «τρυφερό» αυτό πρόγραμμα της Στέγης, αρκεί να έχετε την καρδιά σας ανοιχτή. Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουν τα παιδιά. Η Στέγη στεγάζει και φέτος, όπως κάθε χρόνο, το πιο διασκεδαστικό εργαστήριο για παιδιά κι ενήλικες. Για πέμπτη συνεχή χρονιά, οι γονείς έρχονται κοντά στα παιδιά τους με βάση το αυθεντικό παιχνίδι και τη φιλοσοφία του. Στο εργαστήριο αυτό και οι δύο πλευρές έχουν την ευκαιρία να διερευνήσουν τις προσωπικές τους δεξιότητες μέσα από εικαστικές δραστηριότητες, κινητικούς αυτοσχεδιασμούς και ομαδικά, διαπροσωπικά παιχνίδια έκφρασης. Και, πάνω απ’ όλα, διασκεδάζουν…
Τι σημαίνει όμως «αυθεντικό παιχνίδι»; Και ποιοι είναι οι κανόνες του; Οι γονείς παίζουν με τα παιδιά στο ίδιο ύψος, ως συμπαίκτες, σε ένα παιχνίδι χωρίς νικητές και νικημένους, χωρίς ανταγωνισμό και επιθετικότητα. Με έναν άμεσο, αυθόρμητο, μη λεκτικό τρόπο, καλλιεργούνται η συναισθηματική νοημοσύνη και η επαφή με τον εαυτό και τους άλλους, χτίζοντας σχέσεις βαθιάς εμπιστοσύνης, ασφάλειας και αποδοχής. Το αυθεντικό παιχνίδι προτείνει μια διαφορετική αντίληψη για τον εαυτό μας και τα παιδιά μας, με μοναδική προϋπόθεση να είμαστε έτοιμοι να «βγάλουμε» το παιδί που κρύβουμε μέσα μας…
Όλη αυτή η παιγνιώδης διαδικασία λειτουργεί απελευθερωτικά τόσο για τους γονείς όσο και για τα παιδιά, ως μια μοναδική εμπειρία αυτογνωσίας, ενδυνάμωσης της εικόνας του σώματος και ενεργοποίησης του νου και των συναισθημάτων. Το αυθεντικό παιχνίδι υπάρχει μέσα σε όλους μας. Αρκεί να αφήσουμε για λίγο πίσω την καθημερινότητα και να τολμήσουμε να… παίξουμε!

Συντελεστές:

Μαρία Κολιοπούλου: χορογράφος και καθηγήτρια χορού

Αγγελική Καλαντζοπούλου: ψυχολόγος και ψυχοθεραπεύτρια

Βάνα Κολιοπούλου: ψυχολόγος και ψυχοθεραπεύτρια

Έλενα Ιωάννου: παιδαγωγός-μουσικός

Στον κύκλο των συναντήσεων για γονείς με βρέφη, κάθε συνάντηση έχει έντονα βιωματικό χαρακτήρα, παρακινώντας τους γονείς να έρθουν πιο κοντά στα παιδιά τους, μέσα από την κατανόηση των αμοιβαίων αναγκών. Χάρη σε δραστηριότητες που εμπλέκουν όλες τις αισθήσεις, ενθαρρύνεται η σωματική και συναισθηματική έκφραση των βρεφών, ενώ ήχοι, ποικίλα υλικά, χρώματα, η σωματική επικοινωνία, ακόμη και ο χορός, γίνονται τα εργαλεία που απελευθερώνουν τη δημιουργικότητά τους.

Στον κύκλο των συναντήσεων για γονείς με παιδιά προσχολικής ηλικίας, τα παιδιά ενθαρρύνονται –πάντα με σεβασμό στην προσωπικότητά τους– να συμμετάσχουν σε παιχνίδια έκφρασης, δημιουργικότητας και κίνησης. Χρησιμοποιώντας ελεύθερα τα χρώματα, τον πηλό, τις λέξεις, τους ήχους και το σώμα , ανακαλύπτουν τους δικούς τους τρόπους έκφρασης και αναδεικνύουν τη μοναδικότητά τους. Ταυτόχρονα, μέσα από την ομαδική εργασία, μαθαίνουν να συνεργάζονται και να επικοινωνούν με ευγένεια και αλληλοσεβασμό, βελτιώνοντας έτσι τις σχέσεις τους με τους συνομηλίκους και την οικογένειά τους.

Πες το με ένα παραμύθι


Ένα εργαστήριο για να ξεδιπλώσουμε τα συναισθήματα και τους φόβους των παιδιών

Από 27 Μαρτίου έως 15 Μαΐου 2016 
Παιδιά 4-7 ετών με τους γονείς τους 
20 € για το κάθε παιδί και 20 € για τον κάθε ενήλικα (και για τις 2 συναντήσεις)

Μικροί και μεγάλοι, ελάτε να διώξουμε το τέρας που κρύβεται στην ντουλάπα!
Μια ιστορία είναι ένα ταξίδι, μια γνωριμία με καινούριους ανθρώπους και κόσμους. Ένα παραμύθι για πράγματα που γνωρίζουμε ή που νομίζουμε ότι γνωρίζουμε, για ιδέες και συναισθήματα που έχουμε ξεχάσει ή έχουμε κρύψει βαθιά μέσα μας. Δεν έχει σημασία αν θα το ονομάσουμε «παραμύθι» ή «ιστορία». Σημασία έχει ότι κάθε ιστορία έχει μια αρχή, μια πορεία και ένα τέλος. Κι εσείς, αν θέλετε, την πιστεύετε…

Στο εργαστήριο αυτό, οι γονείς μαζί με τα παιδιά παρακολουθούν θεατρικά δρώμενα από νέες ομάδες καλλιτεχνών, εμπνευσμένα από διαφορετικά παραμύθια . Μέσα από τις ιστορίες τίθενται ερωτήματα που απασχολούν τα παιδιά σε αυτή την τρυφερή ηλικία. Εσείς γνωρίζετε ότι η προσχολική ηλικία είναι η πρώτη ενηλικίωση; Κι όμως. Κατά τη διάρκειά της αναπτύσσονται η συναισθηματική νοημοσύνη, η ενσυναίσθηση, η συμπόνια... Και το θέατρο είναι η τέχνη της συμπόνιας. Σε καλεί να μάθεις να ακούς, να προσέχεις και να αλληλεπιδράς με ανθρώπους που δεν είναι σαν κι εσένα.

Με αφορμή αλληγορικά παραμύθια για παιδιά, που μιλάνε για τα συναισθήματα –όπως θυμό, απώλεια, λύπη, φόβο κ.ά.–, τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους προτείνουν λύσεις για τη συνέχεια της ιστορίας, συμμετέχουν βιωματικά σε συναρπαστικές ιστορίες και όλοι μαζί, σαν ομάδα, υποδύονται διαφορετικούς ρόλους, δημιουργούν τους δικούς τους ήρωες και γράφουν το δικό τους τέλος στο παραμύθι.

Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τα παιδιά να καταλάβουν τα συναισθήματά τους, να αναπτύξουν κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, αλλά και να αφήσουν πίσω τους προσωπικές δυσκολίες, όπως έλλειμμα αυτοπεποίθησης, φοβίες, άγχη, στερεότυπα και μηχανισμούς άμυνας απέναντι στο καινούριο ή το άγνωστο.

Συντελεστές:

Δύο νέες θεατρικές ομάδες, η Ubuntu και η Cheek Bones, και η Δρ Χάρις Καρνέζη, Υπεύθυνη του Κέντρου Γνωσιακού Συμπεριφορικού Δράματος.

Ημερομηνίες:

2ο Παραμύθι | Τις Κυριακές 27 Μαρτίου & 3 Απριλίου 2016 (ομάδα Ubuntu)

3ο Παραμύθι | Τις Κυριακές 8 & 15 Μαΐου 2016 (ομάδα Cheek Bones)
Οι οικογένειες μπορούν να παρακολουθήσουν και τα δύο παραμύθια.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ

Χορός: το παζλ της ζωής μας 
Θεωρητικό σεμινάριο ενηλίκων για το χορό


Τις Πέμπτες 17, 24 και 31 Μαρτίου & 7, 14 και 21 Απριλίου 2016

Ώρες: 19:00-21:00
54 € (και για τις 6 συναντήσεις του κύκλου)

Τι θεωρείται σήμερα χορός; Γιατί οι θεατές καλούνται να παρακολουθήσουν χορό σε… ταράτσες κτιρίων, πλατείες, στο βυθό της θάλασσας ή, ακόμα, σε άδειες σκηνές; 

Χορός και ανθρώπινες σχέσεις. Χορός και κοινωνία. Χορός και πολιτική. Χορός και… χιούμορ. Είναι τελικά ο χορός ένα παζλ της ανθρώπινης ζωής;

Απερίφραστα ναι, απαντά το νέο θεωρητικό σεμινάριο για το χορό που προτείνει η Στέγη. Σε αυτό, μέσα από διαφορετικές θεματικές ενότητες, εξετάζουμε πώς ο Δυτικός χορός σχολιάζει το σύγχρονο κόσμο.

Από τα βάθη των αιώνων, οι άνθρωποι μιλούσαν πάντα για τα πιο σημαντικά θέματα της ζωής με το σώμα: Χόρευαν το φόβο και το δέος για τη φύση. Χόρευαν τη λύπη για τους πολέμους και την αρρώστια ή τη χαρά για την ειρήνη και την υγεία. Για ποια θέματα μιλάει σήμερα το σώμα; Πώς ο μεταμοντέρνος χορός ενσωματώνει την πραγματικότητα της εποχής μας;

Παρακολουθώντας αποσπάσματα έργων γνωστών Ελλήνων και ξένων χορογράφων, θα αντιληφθούμε πώς ο χορός, ως παζλ, συμμετέχει σε όλα τα μικρά και τα μεγάλα «κομμάτια» που συνθέτουν τη ζωή μας: τα υπαρξιακά και κοινωνικά προβλήματα, την πολιτική, ακόμη και τη σχέση με την τεχνολογία. Μέσα από σώματα που θλίβονται, χαίρονται, εξεγείρονται, φοβούνται ή ελπίζουν, ο χορός εκφράζει σήμερα, πιο έντονα από ποτέ, την παρουσία του.

Συντελεστές:
Νίνα Αλκαλάη: θεωρητικός χορού

Η φωνή στη Στέγη

Ένα εργαστήριο για την ανθρώπινη φωνή

Τις Τρίτες 8, 15, 22 και 29 Μαρτίου, 5, 12, 19 και 26 Απριλίου & 3, 10, 17 και 24 Μαΐου 2016
18:30-21:30
96 € (και για τις δώδεκα συναντήσεις του κύκλου)

Η χαρούμενη χορωδία της Στέγης ξαναχτυπά! Κούρδισες καλά τη φωνή σου; Το εργαστήριο εξερευνά τις δυνατότητες και τα όρια κάθε φωνής, αντιμετωπίζοντάς την ως μουσικό όργανο.

Ξεκινώντας από απλά φωνητικά σχήματα, θα σχηματίσουμε μια ορχήστρα από φωνές, τη Happy Hour Choir, η οποία θα ερμηνεύσει συνθέσεις διασκευασμένες για φωνητικό σύνολο, αλλά και έργα γραμμένα ειδικά για το εργαστήριο. Σταθμοί στο μουσικό μας ταξίδι θα είναι μια ορχηστρική σύνθεση του Μάνου Χατζιδάκι, ένα τραγούδι από τη Λιλιπούπολη, μια μελωδία του αραβικού κόσμου, ένα βουλγάρικο πολυφωνικό τραγούδι, ένα ινδικό ρυθμικό σχήμα ή ένα παραδοσιακό τραγούδι από τα Δωδεκάνησα.

Μέσα από το πολυφωνικό αυτό σχήμα, στόχος μας είναι να εκμεταλλευτούμε τις ιδιαιτερότητες κάθε φωνής και να πειραματιστούμε με αυτήν με δημιουργικό τρόπο. Η συνύπαρξη με τις άλλες φωνές μάς δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψουμε τη δύναμη της δικής μας φωνής και να αντιληφθούμε τα αποτελέσματα της ομαδικής εργασίας ενός φωνητικού συνόλου.

Συντελεστές:
Μάρθα Μαυροειδή: μουσικός

Νέοι χορευτές 65+ 
Ένα εργαστήριο για προχωρημένους και τους παρτεναίρ τους που δένει διαφορετικές ηλικίες μέσα από το χορό!

Τις Πέμπτες 3, 10, 17, 24 και 31 Μαρτίου, 7, 14 και 21 Απριλίου & 5, 12, 19 και 26 Μαΐου 2016
18:30-21:30
96 € (και για τις δώδεκα συναντήσεις του κύκλου)

Ένα εργαστήριο που δένει διαφορετικές ηλικίες μέσα από το χορό! Για να συμμετάσχουν στον κύκλο αυτόν, οι υποψήφιοι χορευτές άνω των 65 ετών πρέπει να πληρούν δύο προϋποθέσεις: να έχουν λάβει μέρος σε παλαιότερο κύκλο εργαστηρίων της Στέγης και να έρθουν στο εργαστήριο με το ζευγάρι τους. Κάθε υποψήφιος, δηλαδή, έρχεται με ένα ακόμη άτομο, διαφορετικής όμως γενιάς!

Το παιδί, το βαφτιστήρι, το εγγόνι, ένας νεότερος ή μεγαλύτερος φίλος, ένας επαγγελματίας χορευτής ή κάποιος που δεν έχει ξαναχορέψει ποτέ στη ζωή του, γίνονται επίσημα οι… παρτεναίρ σας. Σε ποιους ανήκει ο χορός; Σε όλους!

Δημιουργούμε μια μεικτή ομάδα ανθρώπων διαφορετικών ηλικιών, που παρακολουθούν όλοι μαζί τα στάδια του εργαστηρίου. Μέσα από μια σειρά δημιουργικών καλλιτεχνικών διαδικασιών, ανταλλάσουμε εμπειρίες, ιστορίες και μαρτυρίες και ανοίγουμε ένα διάλογο που δεν έχει ηλικία, όρια, παγιωμένη γνώση και τεχνική. Το εργαστήριο ξεκινά από το «ζέσταμα» του σώματος και τη γνωριμία με τους κινητικούς κώδικες του χορού, για να ακολουθήσει ο αυτοσχεδιασμός, με λίγο πιο περίπλοκες και σύνθετες ασκήσεις, σεβόμενοι πάντα τις σωματικές ιδιαιτερότητες του καθενός. Τι μας ενώνει και τι μας χωρίζει;

Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τις εμπειρίες και τα βιώματα ανθρώπων διαφορετικών ηλικιών, για να ανοίξουμε ένα διάλογο που θα αφορά τις σχέσεις μεγαλύτερων-μικρότερων, το «πάντρεμα» διαφορετικών φωνών, μια ειλικρινή και ουσιαστική «ανταλλαγή» και επικοινωνία.

Συντελεστές:
Ομάδα Αερίτες
Πατρίσια Απέργη: χορογράφος
Μάρω Μαρμαρινού: χορεύτρια



ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Εγώ ο Θουκυδίδης, ένας Αθηναίος

Η Άννα Κοκκίνου σε ένα θεατρικό «μάθημα» ιστορίας για εφήβους


Απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
Μάρτιος 2016, στο Θέατρο Σφενδόνη 
Κάθε εβδομάδα από Δευτέρα έως Παρασκευή (11:00-12:30)
Κόστος: 5 € ανά μαθητή
Πληροφορίες - κρατήσεις: Τ.: 215 515 8968, 6944 436974, thucydides.the.athenian@gmail.com

 


Τι ξέρουμε για τους αρχαίους, πέρα από τη σπουδαία σκέψη τους που επηρέασε το Δυτικό πολιτισμό; Τι ήταν o Πελοποννησιακός πόλεμος; Γιατί ο Θουκυδίδης είναι διαχρονικός;

Η ιστορία διδάσκεται αλλιώς σε αυτή τη θεατρική παράσταση για εφήβους, που οργανώνει η Στέγη σε συνεργασία με το Θέατρο Σφενδόνη. Η περσινή επιτυχία της Άννας Κοκκίνου, Εγώ ο Θουκυδίδης, ένας Αθηναίος, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της νέας γενιάς, υποδέχεται φέτος τους μαθητές στο Θέατρο Σφενδόνη, αλλά ταξιδεύει επίσης και στα σχολεία της Περιφέρειας, στο πλαίσιο των «εκτός των τειχών» πρωτοβουλιών του Ιδρύματος Ωνάση. 


Θέατρο και ελληνική ιστορία γίνονται ένα, σε μια εφηβική παράσταση που συμπληρώνει δημιουργικά τη διδακτέα ύλη. Το έργο βασίζεται σε συρραφή αποσπασμάτων από την «Ιστορία του Πελοποννησιακού Πολέμου» του Θουκυδίδη. Την ιστορία μάς αφηγείται ένας «άνθρωπος-μηχανή», ένας άφυλος φουτουριστικός μάντης, ένας ιστορικός-ρομπότ, καθηλωμένος σε high-tech αμαξίδιο και εξοπλισμένος με εξαρτήματα πτήσης. Ανίκανος να περπατήσει στη γη, αλλά έτοιμος να περιπλανηθεί στο χωροχρόνο της ιστορίας, μας μιλάει για ένα μακρινό πολύνεκρο πόλεμο του παρελθόντος, που μοιάζει σαν να έρχεται από το μέλλον…
 Η πάλλουσα φωνή του αφηγητή, σε συνδυασμό με προβολές στον τοίχο και υποβλητική μουσική, βοηθά τους μαθητές να αποκαλύψουν τον Πελοποννησιακό πόλεμο μέσα από μια πρωτόγνωρη θεατρική εμπειρία. Ο διάλογος μεταξύ Αθηναίων και Μηλίων, τα Κερκυραϊκά (ο πρώτος εμφύλιος στην Ελλάδα), ο Επιτάφιος, οι ναυμαχίες, όλα τα γεγονότα και οι αιτίες ενός πολέμου ξεδιπλώνονται επί σκηνής, προβληματίζοντας τους μαθητές.

Ποιες αναλογίες έχουν τα γεγονότα με το σημερινό κοινωνικό και πολιτικό γίγνεσθαι; Γιατί η ιστορία επαναλαμβάνεται; Την απάντηση δίνει ο ίδιος ο Θουκυδίδης που, όπως λέει, έγραψε αυτό το έργο «για να αποτελέσει παντοτινό απόκτημα όσων θέλουν να σχηματίσουν σαφή εικόνα για όσα όμοια ή παρόμοια συμβούν στο μέλλον, σύμφωνα με την ανθρώπινη φύση».

Κείμενο: Θουκυδίδης
Μετάφραση: Ν. Μ. Σκουτερόπουλος
Δραματουργική επεξεργασία: Άννα Κοκκίνου & Νίκος Φλέσσας
Σκηνοθεσία: Άννα Κοκκίνου, με τη συνεργασία του Νίκου Φλέσσα
Μουσική επιμέλεια: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Σχεδιασμός φωτισμών: Χρήστος Τζιόγκας
Σκηνικό & Κοστούμια: Άννα Κοκκίνου (οι χάρτινοι τοίχοι είναι από μια ιδέα του Νίκου Αλεξίου)
Σχεδιασμός φτερών: Δημήτρης Κορρές
Ηλεκτρονικός σχεδιασμός φωνών: Μηνάς Εμμανουήλ
Φωτογράφιση: Σπύρος Στάβερης
Ερμηνεύει η: Άννα Κοκκίνου
Διεύθυνση παραγωγής στην περιοδεία: Πέτρος Χυτήρης
Υπεύθυνος κρατήσεων για τα σχολεία: Δημήτρης Κουτσούμπας

Σχετικές ειδήσεις
Εκπαιδευτικά προγράμματα 2016 - 2017 στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
20.10.2016 14:48
Το Ίδρυμα Ωνάση ακολουθώντας την εντολή του ιδρυτή του, Αριστοτέλη Ωνάση, υποστηρίζει από το 1975 δυναμικά και αδιάκοπα την παιδεία, τον πολιτισμό και την υγεία, ως οχήματα κοινωνικής συνοχής. Η Στέγη είναι παιδί του Ιδρύματος Ωνάση, ένα κέντρο σύγχρονου πολιτισμού ανοιχτό σε όλους με βασικά του χαρακτηριστικά την υποστήριξη των Ελλήνων δημιουργών, την εξωστρέφεια, τις διεθνείς συνεργασίες και τη δια βίου εκπαίδευση μέσα από τις τέχνες.
Εκπαιδευτικά προγράμματα Απριλίου 2016 στη Στέγη
31.03.2016 16:23
Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση μας προσκαλεί στα εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά, εφήβους, οικογένειες και ενήλικες και τον μήνα Απρίλιο, με νέες δραστηριότητες.
Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Ειδική Εκπαίδευση: σεμινάριο στο Θέατρο της Ημέρας
09.03.2016 14:23
Το Θέατρο της Ημέρας διοργανώνει ταχύρυθμο σεμινάριο με θέμα «Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Ειδική Εκπαίδευση», με Εισηγητή τον Παναή Κασσιανό.
Εκπαιδευτικά προγράμματα Μαρτίου 2016 στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη
03.03.2016 16:48
Το Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη προσκαλεί τον όλο τον Μάρτιο μικρούς και μεγάλους στα ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά προγράμματα που έχει ετοιμάσει.
Εκπαίδευση στη Στέγη: Προγράμματα Φεβρουαρίου 2016
10.02.2016 09:54
Η Στέγη προσκαλεί παιδιά, εφήβους, οικογένειες και ενήλικες στα εκπαιδευτικά προγράμματα που έχει προγραμματίσει για τον Φεβρουάριο.