Η Seven Films παρουσιάζει στους κινηματογράφους από τις 3 Μαρτίου 2016 την ταινία Victoria, σε σκηνοθεσία του Σεμπάστιαν Σίπερ.

ΣΥΝΟΨΗ

Η Βικτώρια, μια νεαρή κοπέλα από τη Μαδρίτη, συναντά τέσσερις άντρες έξω από ένα νυχτερινό κλαμπ στο Βερολίνο. Ο Σόνε και οι φίλοι του, της υπόσχονται να της δείξουν την αληθινή διασκέδαση της πόλης. Ωστόσο, έχουν ένα χρέος να ξεπληρώσουν. Η Βικτώρια φλερτάρει με το Σόνε κι εκείνος την προσκαλεί να έρθει μαζί τους. Όσο η νύχτα ξετυλίγεται, τα πράγματα φεύγουν από το τον έλεγχο τους.

Παίζουν: Λάια Κόστα, Φρέντερικ Λάου, Μπουράκ Γιγκίτ

Γερμανία – 138 λεπτά – 1:2.39

CINEMASCOPE – 5.1 – Γερμανικά & Αγγλικά

ΑΡΓΥΡΗ ΑΡΚΤΟΣ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΟΣ- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Αυτή η ταινία δεν αφορά μια ληστεία. Είναι μια ληστεία.

Η Βικτώρια γυρίστηκε με ένα πλάνο. Δύο ώρες και δεκατέσσερα λεπτά. Δεν έχει μοντάζ, δεν έχει φτηνά εφέ, ούτε ακριβά. Είναι απλά ένα πλάνο.

 

Στις 27 Απριλίου του 2014, άνοιξε η κάμερα λίγο μετά τις 4.30 πμ σε ένα κλαμπ που φτιάξαμε μόνοι μας (θέλαμε οι τοποθεσίες να μην απέχουν μεταξύ τους) κι έκλεισε στις 6.54 πμ. Για 2 ώρες και 14 λεπτά τρέξαμε, περπατήσαμε, σκαρφαλώσαμε σε 22 τοποθεσίες, είχαμε 150 κομπάρσους, 6 βοηθούς σκηνοθέτη κι εφτά ηθοποιούς τους οποίους ακολουθούσαν 3 συνεργεία ήχου. Ο ήλιος ανέτειλε σιγά  σιγά και η Λάια Κόστα απομακρυνόταν από το διευθυντή φωτογραφίας Στούρλα Μπραντθ Γκρόβλεν, ο οποίος έδειχνε σα να είχε τρέξει μόλις σε μαραθώνιο. Το είχε κάνει. Όλοι μας το κάναμε.

 

Γιατί το κάναμε; Είναι τρελό. Και λίγο χαζό ίσως. Για ληστεύουν οι άνθρωποι τις τράπεζες; Για τα χρήματα φυσικά! Αλλά δεν είναι ο μόνος λόγος.

 

Η πρώτη σκέψη που έκανα ποτέ για αυτό το project ήταν όταν σκέφτηκα ότι δε θα λήστευα ποτέ τράπεζα. Δε μου άρεσε η σκέψη. Μπαίνεις σε μια πολύ σκοτεινή περιοχή, όταν με την απειλή ενός όπλου απαιτείς τα πάντα. Να λάβεις όχι επειδή το δικαιούσαι, επειδή το αξίζεις, επειδή εργάστηκες σκληρά, αλλά να απαιτείς κι άμεσα!

 

Οπότε δημιουργήθηκε η ιδέα της ληστείας και η γνώση ότι δεν είμαστε ληστές, αλλά κινηματογραφιστές. Κι αν γυρίζαμε την ταινία με ένα πλάνο- μια ώρα πριν και μια ώρα μετά τη ληστεία; Έτσι θα γνωρίσουμε τους χαρακτήρες, θα ακούσουμε την ιστορία τους, θα νιώσουμε την ελπίδα και την απόγνωση τους. Γιατί υπάρχουν τόσες πολλές ταινίες για ληστείες, αλλά τόσο λίγες σε κάνουν να βιώνεις την εμπειρία;

 

Αυτό δεν έχει κατά βάθος σημασία; Όχι η ληστεία. Όχι μια ταινία για μια ληστεία. Ούτε καν η ταινία με ένα πλάνο. Το ταξίδι.

 

Όσο το σκέφτομαι, νομίζω ότι αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο βλέπουμε ταινίες: όχι για τις ιστορίες, τη δράση, τους χαρακτήρες, αλλά γιατί μας μεταφέρουν σε απρόσιτα μέρη κι απίθανες καταστάσεις- άμεσα!

– Σεμπάστιαν Σίπερ

ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΣΙΠΕΡ

Ο Σεμπάστιαν Σίπερ συμμετείχε στην πρώτη θεατρική ομάδα σε ηλικία 16 ετών και σπούδασε υποκριτική στη Σχολή Falckenberg του Μονάχου. Εργάστηκε στο θέατρο Kammerspiele αμέσως μετά τις σπουδές του. Έγραψε και σκηνοθέτησε τις πρώτες μικρού μήκους ταινίες του και την πρώτη μεγάλου μήκους  Absolute Giganten σε παραγωγή Τομ Τίκβερ.  Ακολούθησε η ταινία Ο Δικός μου Φίλος (Ein Freund von mir) με τους Ντάνιελ Μπρουλ και Γιούργκεν Φόγκελ το 2004 και το 2008 το Mitte Ende August (Sometime in August). Πρωταγωνίστησε στο Τρίο (Drei) του Τομ Τίκβερ, μεταξύ άλλων ταινιών. Το 2013 ίδρυσε την εταιρία παραγωγής MonkeyBoy με το Γιαν Ντρέσλερ. Η πρώτη τους ταινία, Victoria, επιλέχθηκε για το διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Βερολίνου.

Φιλμογραφία (Σκηνοθεσία & Σενάριο )

2015 VICTORIA

2008 MITTE ENDE AUGUST

2004 Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ – EIN FREUND VON MIR

1998 ABSOLUTE GIGANTEN

Φιλμογραφία (Ηθοποιός) 

2013 I AM HERE (του Άντερς Μόργκνταλερ)

2011 LUDWIG II (του Πίτερ Σερ)

2009 ΤΡΙΟ – DREI (του Τομ Τίκβερ)

2004 DIE NACHT SINGT IHRE LIEDER (του Ρόμουαλντ Κάρμαμαρ)

1997 ΤΡΕΞΕ ΛΟΛΑ ΤΡΕΞΕ(LOLA RENNT) (του Τομ Τίκβερ)

ΛΑΪΑ ΚΟΣΤΑ

Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στις πολιτικές επιστήμες, η Λάια Κόστα άρχισε μαθήματα υποκριτικής με τη Νάνσυ Τουνόν. Στο ντεμπούτο της για την ισπανική τηλεόραση, στη σειρά BANDOLERA, υποδύεται μια νεαρή κοπέλα που την κακοποιεί ο πατριός της. Ταυτόχρονα, εμφανίστηκε στις σειρές TOLEDO, TIEMPO ENTRE COSTURAS και RED RIDING HOOD. Ένας μικρός ρόλος στο TENGO GANAS DE TI του Φερνάντο Μολίνα το 2012, σηματοδότησε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο.

Με την επιστροφή της στη Βαρκελώνη, δέχτηκε πρόταση να συμμετάσχει στη σειρά POLSERES VERMELLES, η οποία τώρα διασκευάζεται στα αγγλικά από το Στίβεν Σπίλμπεργκ με τίτλο RED BAND SOCIETY, και τη Μάργκαρετ Νάγκλ του BOARDWALK EMPIRE να υπογράφει το σενάριο.

Η Κόστα έκανε το ντεμπούτο της στο θέατρο με το έργο KILLING, BEATING AND DEATH IN AGBANASPACH, για το Εθνικό Θέατρο της Καταλονίας.

Το 2014, παράλληλα με τη VICTORIA, πρωταγωνίστησε και στο FORT ROSS του Ρώσου σκηνοθέτη Γιούρι Μόροζβορ κι απέσπασε για την ερμηνεία της το Βραβείο Καλύτερου Πρωτοεμφανιζόμενου Ηθοποιού στο Φεστιβάλ του Κιλκένι της Ιρλανδίας. Η Λάια Κόστα μόλις ολοκλήρωσε τα γυρίσματα για τη νέα ταινία του Φερνάντο Μολίνα, PALMS IN THE SNOW.

ΦΡΕΝΤΕΡΙΚ ΛΑΟΥ

Ο Φρέντερικ Λάου γεννήθηκε το 1989 στο Βερολίνο. Ήταν μόλις δέκα ετών όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη κι έκτοτε έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 Γερμανικές και διεθνείς παραγωγές. Ανάμεσα στα πολλά βραβεία που έχει αποσπάσει με τις ερμηνείες του, είναι και το Βραβείο Καλύτερου Β’ Ανδρικού Ρόλου από τα Γερμανικά Βραβεία Κινηματογράφου για την ερμηνεία στο KYMA (Die Welle) του Ντένις Γκανσέλ το 2008 και το Βραβείο Grimme για το ρόλο του στο NEUE VAHR SUD του Χερμίν Χάντγκεμπερτ.