Έντεκα παρά, σαββατόβραδο. Στον γνωστό παράδρομο της οδού Πειραιώς, υπάρχει αρκετός κόσμος που περιμένει να μπει στην «Ακτή Πειραιώς» για να παρακολουθήσει ένα από τα πιο επιτυχημένα μουσικά προγράμματα της φετινής σεζόν. Ο εκνευρισμός και η ανυπομονησία διάχυτη και αρκετοί μένουν απ’ έξω απογοητευμένοι, καθώς το μαγαζί έχει γεμίσει.

Μετά από λίγη ώρα, άλλος κόσμος έχει αποχωρήσει, ενώ άλλος δικαιώνεται και μπαίνει στην ήδη πλημμυρισμένη από το κοινό μουσική σκηνή. Λίγα λεπτά μετά τις έντεκα, οι Ελεωνόρα Ζουγανέλη και Φωτεινή Βελεσιώτου, αρκετά συνεπείς χρονικά, βρίσκονται στις θέσεις τους και το πρόγραμμα ξεκινά. Με «κόντρα» σκηνική τοποθέτηση μεταξύ τους, οι δύο ερμηνεύτριες μας καλωσορίζουν.

Στην συνέχεια, στη σκηνή εμφανίζεται ο Δημήτρης Υφαντής, με την αισθαντική και τρυφερή φωνή, ο οποίος με τραγούδια σαν το «Καίγομαι και σιγολιώνω», δίνει αμέσως το στίγμα του.

Έρχεται η σειρά της δωρικής Φωτεινής Βελεσιώτου, που μαγεύει τους ακροατές κυρίως με τις «Μέλισσες» και τη «Στάχτη». Οι «Μέλισσες», σήμα-κατατεθέν της ερμηνεύτριας, που δένει απόλυτα τόσο με τη φωνή, όσο και με το γενικότερο ύφος της, διαθέτουν μία απίστευτη δυναμική και θα μπορούμε σε λίγα χρόνια να μιλάμε για ένα από τα τραγούδια που σημάδεψαν την δεκαετία. Η Βελεσιώτου έχει αγαπηθεί πολύ από το κοινό, αποκτώντας μια πιο οικεία σχέση μαζί του και αυτό φάνηκε στον τρόπο που αποθεώθηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου προγράμματος, όταν στάθηκε λιτά στη σκηνή και ερμήνευσε τραγούδια της Μπέλλου, στα οποία ανταπεξέρχεται επάξια.

Στην συνέχεια, κάνει την εμφάνισή της η Ελεωνόρα Ζουγανέλη με τον γνωστό παλμό και κέφι. Κάνει διάλογο με τους θεατές, τους ιντριγκάρει για θέματα σχέσεων, καθώς και «μοιράζεται» το τι την απασχολεί. Με άνεση και θεατρικότητα, δεν διστάζει να «φλερτάρει», καθώς και να χορέψει ένα αισθησιακό τανγκό με κάποιον «άγνωστο» από το μπαρ. Από πλευράς επιλογών, εκτός από τα κλασικά «Να’ σαι καλά», «Βαλς για ένα φιλί», «Τα λέμε», «Έλα», «Κόψε και μοίρασε», «Είναι η αγάπη», «Μικρά βεγγαλικά» κοκ, ενέταξε στο ρεπερτόριό της και πολλά τραγούδια από το νέο δισκογραφικό της βήμα με τίτλο «Μ’ αγαπούσες και άνθιζε». Αναμφισβήτητα η συγκεκριμένη, σε μουσική Μίνου Μάτσα και στίχους Ελένης Φωτάκη, πρόκειται για μία από τις πληρέστερες και πιο ώριμες δουλειές της. Τραγούδια σαν το «Κλαίει ο άγγελός μου», «Το τελευταίο σου το γεια», «Ως κι οι θάλασσες», «Το κορμί της Κοραλλίας», ξεχωρίζουν ήδη αισθητά. Μακάρι από εδώ και πέρα να μας προσφέρει ανάλογες στιγμές, που μπορούν να δείξουν τις μεγάλες φωνητικές της δυνατότητες. Θα είχε ενδιαφέρον πάντως σε κάποια μελλοντική μουσική παράσταση, ένα πρόγραμμα με πιο καθαρά ρεπερτοριακά πλαίσια. Μέχρι σήμερα έχει δοκιμάσει αρκετά πράγματα με επιτυχία, όμως γιατί όχι και κάτι πιο ιδιαίτερο στο μέλλον;

Επιστρέφοντας στα της βραδιάς, κατά τη διάρκεια του δεύτερου προγράμματος και μέχρι το τέλος, οι τρεις τους, μας θυμίζουν εξαιρετικές στιγμές του ελληνικού τραγουδιού, ερμηνεύοντας το «Αερικό», «Με αεροπλάνα και βαπόρια», «Διόδια», «Να μ’ αγαπάς», «Μάνα μου Ελλάς», «Δε λες κουβέντα» κα, ενώ μετά τα ακούσματα κυμαίνονται ξανά στο προσωπικό στίγμα του κάθε ερμηνευτή.

Συνολικά, το «Κόντρα Ντουέτο» είναι μια ιδιαίτερη μουσική συνύπαρξη δύο φωνών που θα συνεχίσουν, με ευχάριστο και όμορφο τρόπο, να μας απασχολούν για αρκετά χρόνια ακόμη.

«Κόντρα Ντουέτο» με τις Ελεωνόρα Ζουγανέλη και Φωτεινή Βελεσιώτου στην Ακτή Πειραιώς