Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!

#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!

#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους. Με χιούμορ, δημιουργικότητα αλλά και αυτοσαρκασμό, η μάρκα εμπνέεται από τους νέους που επιχειρούν να δοκιμάσουν καινούργια πράγματα και μας παρακινεί να κάνουμε όνειρα και να τα κυνηγάμε, ενώ ταυτόχρονα μας θυμίζει ότι η ζυθοποίηση είναι μια πραγματική τέχνη!

 

«Κάθε αρχή και δύσκολη» μας λέει εμμέσως η Amstel, παρουσιάζοντας τους δύο νέους να αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην αρχή της προσπάθειάς τους, αφήνοντας όμως παράλληλα και όλες τις πιθανότητες ανοιχτές! Δίνει έτσι το σύνθημα να συνεχίζουμε την προσπάθεια και να μην το βάζουμε κάτω μέχρι να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας, όποιες και αν είναι οι αρχικές δυσκολίες.

 

Το #poiaAmstel είναι η τολμηρή πλευρά της Amstel, εκείνη που παραμένει πάντα ανήσυχη και στηρίζει την εφευρετικότητα. Η νέα καμπάνια αποτελείται από μία σειρά πρωτότυπων διαφημιστικών ταινιών, που θα συνεχίζουν η μία την άλλη, αλλά και διαδραστικών ενεργειών που μας προδιαθέτουν για... ανατρεπτικές εξελίξεις. Μείνετε συντονισμένοι!

 

#poiaAmstel #dreamBig

Αυτή που αγαπά τα νέα ξεκινήματα –  όσο δύσκολα κι αν είναι – κι όσους τολμούν να αγκαλιάσουν νέες προκλήσεις, με χιούμορ και αυτοσαρκασμό.

 

Η συνέχεια επί της οθόνης… 

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
«Believe.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια των ΙΕΚ ΞΥΝΗ
24.08.2016 10:16
Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά... πίστεψέ το!
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
Carnival Capsule Collection: H Benetton αναμειγνύει χρώματα και μπερδεύει ταυτότητες!
15.02.2016 15:26
H συλλογή Carnival Capsule Collection και μια ολοκαίνουρια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια αναβαθμίζουν δύο από τις σημαντικότερες αξίες της μπράντας, το χρώμα και την διαφορετικότητα, σε ένα εντελώς νέο, σοφιστικέ και σύγχρονο επίπεδο.
Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια
28.12.2015 12:29
Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going places together.