Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια

Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια

Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going places together. Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη για την αεροπορική εταιρεία, η οποία έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα μια στρατηγική που αντανακλά την διαρκή της ανάπτυξη και το ρόλο της ως ηγέτη στον κλάδο των αερομεταφορών.

 

Η εκστρατεία Going places together βασίζεται στην ιδέα της επίτευξης σπουδαίων στόχων μαζί με τον πελάτη, είτε αυτοί αφορούν στην εργασία, την οικογένεια ή την περιπέτεια, κι ενθαρρύνει τους επιβάτες της να πραγματοποιήσουν τα ταξίδια που θα τους βοηθήσουν να φτάσουν τα όνειρά και τις φιλοδοξίες τους.

 

"Το σημερινό λανσάρισμα της καμπάνιας εγκανιάζει μια νέα εποχή στη διαδρομή της αεροπορικής μας εταιρείας," δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου της Qatar Airways, Η Αυτού Εξοχότης, Κύριος Akbar Al Baker. "Ενώ είναι αλήθεια ότι φιλοξενούμε όλο και περισσότερους επιβάτες, σε μεγαλύτερο αριθμό αεροσκαφών που ταξιδεύουν σε ολοένα και περισσότερους προορισμούς, καθώς μεγαλώνουμε διαρκώς σαν εταιρεία, αναγνωρίζουμε ταυτόχρονα ότι το ίδιο το ταξίδι έχει αλλάξει, έχει γίνει μια διαδικασία που αφορά περισσότερο στην προσωπική μας πληρότητα και αυτογνωσία, τη συλλογή μοναδικών εμπειριών που αλλάζουν τη ζωή μας και την εκπλήρωση των φιλοδοξιών μας σε όλους τους τομείς. Ελπίζουμε ότι αυτή η νέα εκστρατεία θα εμπνεύσει περισσότερους ανθρώπους να ξεκινήσουν το δικό τους προσωπικό ταξίδι ανακάλυψης, εξερευνώντας νέους τόπους και ευκαιρίες, μαζί με τους φίλους, την οικογένεια ή τους συναδέλφους τους.»

 

Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες, που απολαμβάνει το δυναμικό ενός από τους πιο σύγχρονους στόλους στον κόσμο, η Qatar Airways υιοθετεί αυτή την πρωτότυπη και σύγχρονη καμπάνια για να καταδείξει τις βασικές της αξίες ως μία σύγχρονη και καινοτόμα εταιρεία που εξελίσσεται διαρκώς, και επιθυμεί όσο τίποτα να εμπνεύσει τους επιβάτες της να κάνουν ακριβώς το ίδιο.

 

Η Salam Al Shawa, Senior Vice President of Marketing and Corporate Communications της Qatar Airways πρόσθεσε, "Η νέα μας καμπάνια Going places together αιχμαλωτίζει την ίδια την ουσία της εταιρείας μας, η οποία έχει να κάνει με την επικοινωνία και την επαφή μεταξύ των ανθρώπων, αποσκοπώντας σε ένα καλύτερο μέλλον. Αντικατοπτρίζει επίσης τους δικούς μας στόχους, αφού η φιλοδοξία που έχουμε για την αεροπορική μας εταιρία είναι η ίδια φιλοδοξία που έχουν οι επιβάτες μας για τη δική τους ζωή. Σκοπεύουμε να πετύχουμε ακόμη πιο σπουδαίους στόχους και θέλουμε, ταυτόχρονα, να είμαστε αναπόσπαστο μέρος του δικού σας, προσωπικού ταξιδιού."

 

Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται η επιθυμία της αεροπορικής εταιρείας να συνδέσει τους επιβάτες της τόσο πρακτικά όσο και συναισθηματικά με κάποιον από τους 153 προορισμούς της, καθώς εκείνοι επιβιβάζονται σε ένα από τα 173 υπερσύγχρονα αεροσκάφη της. Αυτή η αντίληψη της διασύνδεσης εκτείνεται στο θερμό καλωσόρισμα που επιφυλάσσεται σε κάθε επιβάτη που επιβιβάζεται σε πτήση της Qatar Airways, από το φιλικό και εξυπηρετικό πλήρωμα του θαλάμου. Ένα πλήρωμα που έχει επιλεγεί προσεκτικά, με γνώμονα τη φυσική τάση του κάθε μέλους του ξεχωριστά, να δημιουργεί μία προσωπική σχέση με κάθε επιβάτη που συναντά.

 

Η νέα καμπάνια έκανε το ντεμπούτο της στην Ντόχα με καταχωρήσεις σε εφημερίδες της πατρίδας της Qatar Airways, μία μικρή, πρώτη προβολή στα Αραβικά  μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μία νέα υπαίθρια διαφήμιση, στο κτήριο των κεντρικών της γραφείων. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη Νέα Υόρκη, η εταιρεία αποκάλυψε και τις νέες τηλεοπτικές κι έντυπες καμπάνιες για την εκστρατεία Going places together, οι οποίες έτυχαν πολύ καλής υποδοχής από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης που είχαν κληθεί να συμμετάσχουν σε αυτή την αποκλειστική εκδήλωση . Αμέσως μετά την αποκάλυψή τους, οι νέες διαφημίσεις μεταδόθηκαν ζωντανά σε πλατφόρμες όπως η πλατεία Times Square, η εφημερίδα New York Times, το κανάλι Qatar TV, η εφημερίδα Gulf Times και πολλές άλλες.

 

Σχετικά με την Qatar Airways:

 

H Qatar Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας του Κράτους του Κατάρ, είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες, με έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στον κόσμο. Διανύοντας στο 18ο έτος λειτουργίας της, η Qatar Airways διαθέτει έναν μοναδικό στόλο 173 αεροσκαφών που εκτελούν πτήσεις προς 153 βασικούς επιχειρηματικούς και τουριστικούς προορισμούς, σε έξι ηπείρους. Η Qatar Airways κέρδισε τους τίτλους “Αεροπορική Εταιρεία της Χρονιάς”, “Καλύτερη Business Class Αεροπορικής Εταιρείας” και “Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στη Μέση Ανατολή”, στα βραβεία του αεροπορικού ερευνητικού οργανισμού Skytrax για το 2015. Να σημειώσουμε πως αυτή είναι η τρίτη φορά που κατακτά τον τίτλο της Καλύτερης Αεροπορικής Εταιρίας στον Κόσμο.

 

Η Qatar Airways είναι μέλος της παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας Oneworld, που κατέκτησε φέτος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το βραβείο “Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία του Κόσμου” από τον οργανισμό Skytrax. Η Qatar Airways ήταν ο πρώτος αερομεταφορέας της περιοχής του Κόλπου που εντάχθηκε στην παγκόσμια αυτή συμμαχία. Μία συμμαχία που επιτρέπει στους επιβάτες της να επωφεληθούν από περισσότερα από 1.000 αεροδρόμια σε περισσότερες από 150 χώρες, με 14.250 καθημερινές αναχωρήσεις.

 

Φέτος, η Qatar Airways λάνσαρε την Oryx One, ένα βελτιωμένο interface για το σύστημα της εν πτήσει ψυχαγωγίας της, αυξάνοντας τον αριθμό των ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών που προβάλλονται στα αεροσκάφη της, από 950 σε εώς 2.000. Οι επιβάτες που πετούν σε πτήσεις της Qatar Airways με τα αεροσκάφη B787, A350, A380, A319, καθώς και σε επιλεγμένα Α320 και Α330 μπορούν επίσης να μείνουν σε επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας τις εν πτήσει υπηρεσίες Wi-Fi και GSM πέντε αστέρων της αεροπορικής εταιρίας.

 

Η Qatar Airways Cargo, η τρίτη μεγαλύτερη μεταφορέας εμπορευμάτων στον κόσμο, εξυπηρετεί περισσότερους από 40 προορισμούς μέσω του κόμβου της Ντόχα και προσφέρει επίσης εμπορευματικές μεταφορές σε περισσότερες από 150 βασικούς επιχειρησιακούς και τουριστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο, με τη χρήση 173 φορτηγών αεροσκαφών. Ο στόλος της Qatar Airways Cargo περιλαμβάνει ακόμη έξι Airbus 330, οκτώ φορτηγά Boeing 777 και ένα φορτηγό Boeing 747.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.qatarairways.com ή τις σελίδες στα Facebook, Twitter, Google+, Instagram, και το YouTube.

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
«Believe.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια των ΙΕΚ ΞΥΝΗ
24.08.2016 10:16
Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά... πίστεψέ το!
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
Carnival Capsule Collection: H Benetton αναμειγνύει χρώματα και μπερδεύει ταυτότητες!
15.02.2016 15:26
H συλλογή Carnival Capsule Collection και μια ολοκαίνουρια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια αναβαθμίζουν δύο από τις σημαντικότερες αξίες της μπράντας, το χρώμα και την διαφορετικότητα, σε ένα εντελώς νέο, σοφιστικέ και σύγχρονο επίπεδο.
#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!
02.02.2016 10:50
#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους.