Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

Ο Nescafé σε ταξιδεύει στις φυτείες του καφέ με το 360o Google Cardboard

Ο Nescafé σε ταξιδεύει στις φυτείες του καφέ με το 360o Google Cardboard

Ο καφές Nescafé ακόμα μια φορά καινοτομεί σε συνεργασία με τη Google λανσάροντας το 360o Google Cardboard το  οποίο μέσα από την ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή Nescafé 360o δίνει τη δυνατότητα στους λάτρεις του αγαπημένου καφέ να περιηγηθούν στις φυτείες και να ανακαλύψουν την προέλευση και το ταξίδι του Nescafé από το δέντρο στην κούπα.

 

Ακόμα μια φορά ο Nescafé βάζει την υπογραφή του σε μια καινοτομία, με το 360o Google Cardboard και τη Nescafé 360o εφαρμογή που έχει ως στόχο να προσελκύσει νεότερους καταναλωτές χρησιμοποιώντας μια τεχνολογία εστιασμένη στο κινητό.

 

Από σήμερα οι fans του Nescafé μπορούν να χρησιμοποιήσουν το smartphone τους για να απολαύσουν μέσα από ένα 360o βίντεο μια περιήγηση σε εικονική πραγματικότητα εύκολα και απλά στις φυτείες του καφέ.

 

Τα βήματα είναι απλά:

1.Κατέβασε και άνοιξε την εφαρμογή Nescafé 360o

2.Τοποθέτησε και προσάρμοσε το τηλέφωνό σου στο Cardboard

3.Πίεσε το ειδικό κουμπί που βρίσκεται στο πλάι του Cardboard επιλέγοντας ένα βίντεο από την εφαρμογή και άρχισε την προβολή .

4.Κοίταξε γύρω - γύρω για να απολαύσεις το βίντεο σε 360 μοίρες.

 

Με αυτόν τον τρόπο οι λάτρεις του καφέ Nescafé μπορούν να απολαμβάνουν την πλούσια γεύση του 100% φυσικού καφέ και παράλληλα να ταξιδεύουν εικονικά στην καρδιά της προέλευσης του.

 

Σχετικά με το NESCAFÉ:

 

H ιστορία του πιο αγαπημένου καφέ στον κόσμο είναι τόσο πλούσια όσο και η γεύση του. Ήταν το 1930 όταν η κυβέρνηση της Bραζιλίας πλησίασε τη Nestlé, ζητώντας έναν ποιοτικό καφέ που θα παρασκευαζόταν μόνο με την προσθήκη ζεστού νερού, κρατώντας όλη τη γεύση και το άρωμά του. H μεγάλη επιτυχία χρειάστηκε το χρόνο της. Όμως, οκτώ χρόνια μετά, οι ειδικοί της Nestlé παρουσιάζουν στην Eλβετία τον πρώτο στιγμιαίο καφέ.

 

O Nescafé κάνει το ντεμπούτο του την… Πρωταπριλιά του 1938. Σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, συντροφεύοντας κάθε στιγμή της μέρας μας με το υπέροχο άρωμα και τη μεστή του γεύση.

 

Ένας εργαζόμενος στο περίπτερο της Nestlé στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, το 1957, είχε μια ιδέα. Aνακάτεψε στο σέικερ Nescafé Classic με κρύο νερό.

 

H ιδέα… άφρισε και τον «παρασημοφόρησε» με έναν λεκέ στο κοστούμι, χρίζοντάς τον «πατέρα» του Nescafé Frappé. Έκτοτε, το παγωμένο ρόφημα στιγμιαίου καφέ έκανε πολύ δρόμο. Aπό τη γενέτειρά του, Θεσσαλονίκη κατέκτησε με τη δροσιά του όλο τον κόσμο.

 

Mε το καλαμάκι και το σέικερ ως «σήματα κατατεθέντα», απέκτησε το δικό του λεξιλόγιο και το δικό του life style, ταυτίζοντας για πάντα το όνομά του με την ελληνική κουλτούρα.

Σχετικές ειδήσεις
Προπαραγγελία για το νέο Samsung Galaxy Note7 σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ
18.08.2016 11:17
Στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ έρχεται την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου το νέο Samsung Galaxy Note7, το 4G+ Smartphone που ξεχωρίζει για το ξεχωριστό design, το μοναδικό του στυλ και τις αμέτρητες δυνατότητές του. Όσοι θέλουν να το αποκτήσουν πρώτοι στις 2 Σεπτεμβρίου, πριν την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του, μπορούν να το προπαραγγείλουν στις ιστοσελίδες της COSMOTE και της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
117 Υποτροφίες Σπουδών στις 13 Περιφέρειες της Ελλάδας από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΞΥΝΗ
14.07.2016 15:31
Τον πρωτοποριακό θεσμό «Υποτροφίες στις Περιφέρειες» συνεχίζει και φέτος ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ σε συνεργασία με τις 13 Περιφέρειες της χώρας μας, αυξάνοντας, συνολικά, τις υποτροφίες που θα χορηγηθούν από 91 σε 117.
Η Amita βοηθά τη μητέρα να είναι
22.03.2016 12:06
Η Amita, o αγαπημένος χυμός των Ελλήνων εδώ και 33 χρόνια, βρίσκεται στο πλευρό της μητέρας και αναγνωρίζει την προσπάθειά της να συνδυάσει κάθε πτυχή της καθημερινότητάς της και παράλληλα να είναι παρούσα στις πιο σημαντικές στιγμές των παιδιών της, μέσα από τη νέα διαμορφωμένη πλατφόρμα www.apoagapi.gr.
COSMOTE Business IT Solutions: Νέες εφαρμογές και υπηρεσίες στο “σύννεφο”
22.01.2016 10:47
Νέες ΙΤ εφαρμογές και υπηρεσίες που βασίζονται στο cloud, προστίθενται στις ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας COSMOTE Business IT Solutions, απαντώντας στις καθημερινές ανάγκες κάθε επιχείρησης συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη και την οργάνωσή της.
23.12.2015 15:58
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, που κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μικρών και μεγάλων εδώ και 26 χρόνια, δημιούργησε το πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης «Παίζω και Μαθαίνω», μέσω του οποίου ταξιδεύει σε παιδικούς - βρεφονηπιακούς σταθμούς ανά την Ελλάδα, με στόχο να βελτιώσει την καθημερινότητα των μικρών παιδιών και να τους μοιράσει χαμόγελα