Η Γκαλερί Ελένη Κορωναίου παρουσιάζει το Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015 την ομαδική έκθεση “Same But Different”, με τους καλλιτέχνες της γκαλερί John Bock, Jessica Dickinson, Nick Mauss, Helmut Middendorf και Arthur Ou.

Με την φράση “Same But Different” σαν σημείο εκκίνησης η ομαδική έκθεση προτείνει διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης των έργων τέχνης. Οι πέντε καλλιτέχνες εργάζονται με διαφορετικά μέσα, αλλά όλοι μοιράζονται κοινές ανησυχίες και επιδιώκουν να επιτύχουν την καθαρότητα μέσα από την πρακτική τους. Τα έργα μέσω των τίτλων τους και των διακριτών υλικών τους προτείνουν διαφορετικές ερμηνείες και αφηγήσεις που συναντώνται στις αφηρημένες αντανακλάσεις της καθημερινής μας ζωής, αμφισβητώντας την δεδομένη πραγματικότητα.

Για την δημιουργία των κολάζ τους ο John Bock και ο Helmut Middendorf χρησιμοποιούν διάφορα υλικά (όπως χαρτόνι, φωτογραφίες, αποκόμματα από περιοδικά και εφημερίδες, κόμικς, φθηνές εικονογραφήσεις, ευτελή υλικά, εικόνες από το διαδίκτυο), τα οποία προέρχονται από την επικαιρότητα, τον κόσμο της τέχνης και την ποπ κουλτούρα και έχουν επιλεγεί προσεκτικά, ενισχύοντας ή διαγράφοντας, ακυρώνοντας ή εμπλουτίζοντας την πραγματικότητα και ανασυνθέτοντας την σε ένα πιο ψευδαισθητικό τρόπο. Τα έργα της Jessica Dickinson εμπνέονται από μια τυχαία παρατήρηση ή ένα φυσικό φαινόμενο, το οποίο ενώ αρχικά αποτελεί σημείο αφετηρίας της, κατά την διάρκεια κατασκευής της ζωγραφικής εξαφανίζεται ως εικόνα. Η λεπτότητα, ακόμα και η απώλεια του εμπνεόμενου φαινομένου έρχεται σε αντιπαράθεση με την σχεδόν συντριπτική υλικότητα του τελικού έργου. Τα δυο νέα σχέδια του Nick Mauss που παρουσιάζονται σε αυτή την έκθεση είναι πάνω σε ύφασμα τοποθετημένα σε αλουμίνιο. Η χρήση του υφάσματος ως επιφάνεια για την απορρόφηση του χρώματος εμπλουτίζει ακόμα περισσότερο την παροδική, εφήμερη και ρευστή φύση των έργων του. Επιπλέον, παρουσιάζονται δυο εκτυπώσεις από αρνητικά καπνισμένου γυαλιού με τη χρήση μιας πρώιμης φωτογραφικής τεχνικής που ονομάζεται cliché verre, όπου κάθε γραμμή ή σημάδι, συμπεριλαμβανομένων των τυχαίων σημείων, καταγράφεται στην τελική εκτύπωση ως μια συσσώρευση. O Arthur Ou παρουσιάζει δυο αφαιρετικούς πίνακες ως δίπτυχο, με υλικές αναφορές στην φωτογραφία, όπου κάθε καμβάς είναι τεντωμένος πάνω σε ένα πλαίσιο με μια διακριτική εγκοπή στην επάνω δεξιά γωνία, μιμούμενη τις εγκοπές των ταινιών φιλμ.