Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Νέα premium συσκευασία από το Famous Grouse

Νέα premium συσκευασία από το Famous Grouse

Το Famous Grouse μπαίνει σε μια νέα εποχή και μας συστήνει την ολοκαίνουρια premium συσκευασία του, γεμάτη προσωπικότητα, που αντανακλά όλες τις αξίες του brand που έχουν αγαπήσει εκατομμύρια καταναλωτές σε όλον τον κόσμο.

Εμπνευσμένη από τη μακροχρόνια ιστορία της χώρας όπου «γεννήθηκε», τη Σκωτία, η νέα φιάλη, μέσα από το δυναμικό και σύγχρονο σχεδιασμό της, αποπνέει στυλ και ποιότητα . Το περιεχόμενο παραμένει το ίδιο εξαιρετικό, premium blend με τη χαρακτηριστική πλήρη γεύση που έχει γίνει αγαπητή τόσα χρόνια.

Η καινούργια φιάλη παρουσιάστηκε για πρώτη φορά την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου, σε ένα πρωτότυπο διαδραστικό event.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας «Famous For A Reason», που μας θυμίζει ότι η φήμη κερδίζεται μέσα από την προσπάθεια και την επιμονή. Όπως και η ιστορία του δημοφιλούς σκωτσέζικου ουίσκι, που ξεκίνησε τη μέρα που ο Matthew Gloag, ο ιδρυτής του Famous Grouse, έδωσε μια υπόσχεση: να δημιουργήσει ένα ουίσκι εντελώς ξεχωριστό, χρησιμοποιώντας μόνο τα καλύτερα υλικά. Γι’ αυτό και κάθε φορά που απολαμβάνει κάποιος το αγαπημένο του blended scotch ουίσκι, απολαμβάνει κάτι περισσότερο από τα συστατικά του. Μοιράζεται το πάθος για ποιότητα, καινοτομία και επιμονή για το καλύτερο. Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι που κτίζουν, 118 χρόνια τώρα, τη φήμη του Famous Grouse, η οποία αποτέλεσε και την έμπνευση για τη νέα καμπάνια «Famous For A Reason».

Κάθε γουλιά από το Famous Grouse είναι ένα απολαυστικό ταξίδι στην ιστορία. Ένα τέτοιο εμπειρικό ταξίδι απόλαυσαν και όσοι παρευρέθηκαν στο χώρο Amalias 36 την περασμένη Πέμπτη. Μέσα από μια περιήγηση σε 4 διαφορετικούς χώρους, και με τη συνοδεία έμπειρων γευσιγνωστών, οι καλεσμένοι του Famous Grouse ανακάλυψαν τα μυστικά που κάνουν το αγαπημένο ουίσκι τόσο ξεχωριστό. Ποια είναι αυτά; Η διατήρηση των αυστηρών προτύπων παραγωγής που είχαν τεθεί από τον Matthew Gloag, η επιλογή των καλύτερων συστατικών, η διαδικασία της ωρίμανσης και η μακροχρόνια γνώση της τέχνης του blending. Η νέα φιάλη του Famous Grouse είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα και συνοδεύεται από την καμπάνια «Famous For A Reason» με βασικό όχημα το νέο τηλεοπτικό σποτ.

Σχετικά με το The Famous Grouse

Το The Famous Grouse γεννήθηκε στη Σκωτία το 1897 από τον Matthew Gloag και έκτοτε αποτελεί ένα από τα κορυφαία brands στην κατηγορία των οινοπνευματωδών. Χάρη στην πλούσια, γλυκιά και μεστή του γεύση, το Famous Grouse αποτελεί ανώτερης ποιότητας blended scotch ουίσκι με πωλήσεις σε πάνω από 100 χώρες. Το Famous Grouse κατατάσσεται στην 1η θέση πωλήσεων στη Σκωτία και στην 4η θέση στην παγκόσμια και ελληνική κατηγορία των blended scotch ουίσκι.

Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Με παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα στην ελληνική αγορά για περισσότερα από 46 χρόνια, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola Hellenic, αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Μέσω ενός δικτύου εγκαταστάσεων σε όλη την Ελλάδα που περιλαμβάνει 25 γραμμές παραγωγής και μονάδες διανομής, παράγει και εμπορεύεται τόσο τα προϊόντα της The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Powerade, Nestea, illyissimo και τα mixers Schweppes), όσο και τα προϊόντα που έχει αναπτύξει η εταιρεία (Amita, Frulite, και το εμφιαλωμένο νερό ΑΥΡΑ), τα snacks TSAKIRIS, ενώ επίσης διανέμει τα ενεργειακά ποτά Monster. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προσφέρει επίσης ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο αλκοολούχων ποτών, που περιλαμβάνει προϊόντα των οίκων Edrington, Ισιδώρου Αρβανίτου και Brown-Forman.www.coca-colahellenic.gr

Σχετικές ειδήσεις
H FIX Dark για ακόμη μία χρονιά στο Plisskën Festival!
29.11.2016 13:32
Για 4η συνεχή χρονιά η FIX Dark, η Premium Dark Lager, θα βρίσκεται σε ένα από τα πιο αγαπητά φεστιβάλ στην Ελλάδα, το Plisskën Festival!
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
H Belvedere Vodka χορηγός στη δημιουργική πλατφόρμα A Jewel made in Greece 2016
17.03.2016 11:58
Η Belvedere, η super premium βότκα από την Πολωνία, πιστή στα ραντεβού της με τη μόδα, αλλά και σε κάθε μορφή τέχνης που σχετίζεται με αυτή, έδωσε το παρών στην πιο αστραφτερή συνάντηση της χρονιάς “A JEWEL MADE IN GREECE 2016”.
Η SOL και φέτος Premium Partner στο In Edit Festival στην Αθήνα
24.02.2016 16:00
Η SOL, η μπίρα με το «ελεύθερο πνεύμα», συμμετέχει και φέτος, στο IN– EDIT, Φεστιβάλ Μουσικού Ντοκιμαντέρ, που έρχεται για δεύτερη χρονιά στην Αθήνα, από τις 24 έως τις 28 Φεβρουαρίου στον κινηματογράφο ΑΣΤΟΡ.