Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

Ο Jack Black συναντά τον George Clooney στο νέο σποτ της Nespresso

Ο Jack Black συναντά τον George Clooney στο νέο σποτ της Nespresso

Η Nespresso εξασφαλίζει ένα νέο πρωταγωνιστή, για να πρωταγωνιστήσει δίπλα στον πρεσβευτή της, George Clooney, στη διαφημιστική της καμπάνια.

Στο πολυαναμενόμενο 10ο στη σειρά διαφημιστικό ο Jack Black έχει ως ρόλο τον πραγματικό εαυτό του, δίνοντας μια νέα "πικάντικη" νότα. Η νέα καμπάνια ξεκίνησε να προβάλλεται στις 29 Οκτωβρίου τόσο τηλεοπτικά όσο και online στο www.nespresso.com/whatelse.

Με διάθεση παιχνιδιού το νέο διαφημιστικό σποτ της Nespresso συνεχίζει την ανάπτυξη της κεντρικής ιδέας του “What Else”, προκαλώντας τους θεατές να αναλογιστούν την απαράμιλλη, μοναδική ποιότητα που η Nespresso προσφέρει, για να είναι κάθε στιγμή απόλαυσης του καφέ μία αυθεντική εμπειρία. Η φιλοσοφία του “What Else” περικλείει όλα τα στοιχεία που συνδυάζονται, για να δημιουργήσουν την απόλυτη εμπειρία καφέ - από τις διατηρήσιμες πηγές προέλευσης του καφέ, την ασύγκριτη ποιότητα των Εκλεκτών Ποικιλιών έως την αξεπέραστη, έγκριτη τεχνογνωσία, τις καλαίσθητες Boutiques, τις καινοτόμες υπηρεσίες και τόσα πολλά ακόμα.

Στη βεράντα μια υπέροχης ιταλικής βίλας στη Λίμνη Κόμο της βόρειας Ιταλίας, ο George Clooney ετοιμάζει έναν απολαυστικό καφέ Nespresso με τη μεταξένια κρέμα του. Μόλις ο καφές είναι έτοιμος, εμφανίζεται ένα χέρι και του παίρνει την κούπα. Δεν είναι άλλος από τον Jack Black που γυροφέρνει μία ελκυστική κοπέλα και προσπαθεί αμέσως να κερδίσει το ενδιαφέρον της χρησιμοποιώντας τη διάσημη φράση του George “What Else?”. Ανυποψίαστος ο Jack λέει τη φράση λανθασμένα και ο George παρεμβαίνει για να τον εκπαιδεύσει. Έπειτα, ο Jack ζει μια στιγμή αποκάλυψης, καθώς αρχίζει να καταλαβαίνει την ασύγκριτη διαφορά που προσφέρει η Nespresso και αντιλαμβάνεται το πραγματικό νόημα του “What Else”.

Όπως εξηγεί ο Alfonso Gonzalez, Επικεφαλής του Customer department της Nespresso: «Είναι μεγάλη χαρά για εμάς, που ο Jack Black συμμετέχει στη δέκατη επικοινωνιακή μας καμπάνια, η οποία επικεντρώνεται στην ανακάλυψη της διαφοράς της Nespresso, υπό την καθοδήγηση του πάντα εκλεπτυσμένα κομψού Clooney. Ο Jack και ο George αποτελούν ένα δυναμικό δίδυμο, προσδίδοντας μία διασκεδαστική νότα χιούμορ στη φετινή καμπάνια, η οποία πιστεύουμε πως θα αρέσει στα μέλη του Club μας, αλλά και σε όλους τους λάτρεις του καφέ. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που τολμάμε για άλλη μία χρονιά στη Nespresso, ώστε να δημιουργήσουμε την απόλυτη εμπειρία καφέ. Στόχος μας ήταν να προσκαλέσουμε το κοινό να σκεφτεί τι είναι αυτό που κάνει τη Nespresso διαφορετική και μοναδική για αυτούς, στοιχείο που αποκρυσταλλώνεται τέλεια στην έννοια του “What Else”.»

Η φράση “What Else” ξεκίνησε από το πρώτο κιόλας διαφημιστικό με τον George Clooney το 2006. Πολλά διάσημα ονόματα της βιομηχανίας του Hollywood πρωταγωνίστησαν πλάι του τα τελευταία χρόνια για τη συνέχιση αυτής της υπέροχης ιστορίας, μεταξύ αυτών οι John Malkovich, Matt Damon και τελευταία ο Jean Dujardin.

Στο πλατό ο George Clooney ανέφερε: «Τι μπορώ να πω για τον Jack; Ήταν δύσκολος ρόλος , αλλά τα κατάφερε μια χαρά - με λίγη καθοδήγηση φυσικά. Χωρίς αστεία τώρα, ήταν ένα πολύ διασκεδαστικό γύρισμα και χάρηκα πολύ τη συνεργασία μαζί του.»

Ο νέος πρωταγωνιστής, Jack Black, σχολίασε με τη σειρά του: «Πολλοί μυθικοί αστέρες απόλαυσαν αυτόν τον καφέ… ήταν πλέον σαφώς η σειρά μου να προσφερθώ και να δοκιμάσω την περίφημη φράση “What Else”. Όπως είπε και ο George, η ιστορία ήταν να μάθω από το δάσκαλο!».

Ως μέρος της φετινής καμπάνιας, η Nespresso προσκαλεί τους λάτρεις του καφέ να μοιραστούν τις δικές τους στιγμές #WhatElse μέσω των λογαριασμών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Twitter, Ιnstagram.

Η πλήρης τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια της Nespresso με τον τίτλο "Αποκάλυψη" και πρωταγωνιστή τους George Clooney και Jack Black ξεκίνησε στην Ελλάδα στις 29 Οκτωβρίου. Ανακαλύψτε την στο www.nespresso.com/whatelse.

Λίγα λόγια για τη Nestlé Nespresso ΑΕ

Η Nestlé Nespresso SA αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία αλλά και σημείο αναφοράς για τον ύψιστης ποιότητας καφέ σε μερίδες. Με έδρα τη Λωζάνη (Ελβετία), η Nespresso δραστηριοποιείται σε περίπου 62 χώρες και απασχολεί πάνω από 10.500 υπαλλήλους. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον εταιρικό ιστότοπο της Nespresso: www.nespresso.com

Σχετικές ειδήσεις
Νέα Nespresso Expert: Εξατομικευμένα χαρακτηριστικά και πρωτοποριακή σχεδίαση
07.12.2016 12:36
Με τη νέα μηχανή Nespresso Expert υπάρχουν αναρίθμητοι συνδυασμοί καφέ που μπορείτε να δημιουργήσετε, από ένα βελούδινο Cappuccino έως ένα ζεστό Ristretto ή ακόμα κι έναν Americano. Τώρα, η τέλεια δική σας στιγμή καφέ γίνεται παιχνίδι!
23.12.2015 15:58
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, που κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μικρών και μεγάλων εδώ και 26 χρόνια, δημιούργησε το πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης «Παίζω και Μαθαίνω», μέσω του οποίου ταξιδεύει σε παιδικούς - βρεφονηπιακούς σταθμούς ανά την Ελλάδα, με στόχο να βελτιώσει την καθημερινότητα των μικρών παιδιών και να τους μοιράσει χαμόγελα
Χριστουγεννιάτικο φιλανθρωπικό bazaar από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Ξυνή Ν. Προαστίων
18.12.2015 17:50
Μήνυμα ελπίδας και ανθρωπιάς στέλνει τα φετινά Χριστούγεννα ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ Ν. Προαστίων, με ένα μεγάλο Φιλανθρωπικό Bazaar, το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου και ώρες 17.00-22.00, στη συμβολή των οδών Μεταξά και Παπανδρέου στη Γλυφάδα, στο πλαίσιο της «Κόκκινης Νύχτας»* που διοργανώνει για πρώτη φορά ο Δήμος Γλυφάδας σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Γλυφάδας.
Μοναδικές Ημέρες Καφεγνωσίας από τη Nespresso
17.12.2015 12:16
Για τέταρτη συνεχή χρονιά, τα μέλη του Nespresso Club είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ξεχωριστές γεύσεις και να μυηθούν στα μυστικά των Εκλεκτών Ποικιλιών Nespresso μέσα από τις «Ημέρες Καφεγνωσίας» που έλαβαν χώρα στις Nespresso Boutiques.
Χριστούγεννα στο Mediterranean College σημαίνει Προσφορά!
11.12.2015 15:21
Με σεβασμό και με ιδιαίτερη ευαισθησία προς τις ασθενέστερες κοινωνικά ομάδες, το Mediterranean College προετοιμάζει τη φετινή χρονιά ξεχωριστές Χριστουγεννιάτικες δράσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.