Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

Chivas Regal 12 Ετών με ανανεωμένη εμφάνιση

Chivas Regal 12 Ετών με ανανεωμένη εμφάνιση

Το Chivas Regal 12 Ετών, το πρώτο luxury whisky στον κόσμο, έρχεται με νέα  εμφάνιση που δίνει σύγχρονη έκφραση στις διαχρονικές αξίες της γενναιοδωρίας και της δεξιοτεχνίας.

Με απλοποιημένο σχεδιασμό, η φιάλη και το χάρτινο κουτί του Chivas Regal 12 Ετών διατηρούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που το καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμο στον  κόσμο, μένοντας όμως κοντά στην κληρονομιά και την τεχνοτροπία του Chivas.

«Δουλέψαμε πολύ ώστε να επιτύχουμε μια ισορροπημένη απεικόνιση των ανάγλυφων λεπτομερειών σε μια ζωντανή και σύγχρονη εκτέλεση. Ο νέος σχεδιασμός αποδεικνύει επιτυχώς την ικανότητά του Chivas Regal να μεταφέρει την πολυετή κληρονομιά του brand και την τέχνη των δημιουργών του του, έτσι ώστε να είναι ελκυστικό στους σύγχρονους λάτρεις του whisky», δήλωσε ο Richard Black, Global Brand Director του Chivas Regal.

Η νέα φιάλη του Chivas Regal 12 Ετών διατηρεί το στρογγυλό σχήμα της, ενώ οι καμπύλες της έχουν ελαφρώς υπερυψωθεί, ώστε να αντικατοπτρίζεται η υπερηφάνεια του brand για το ότι είναι ένα από τα κορυφαία σκωτσέζικα whisky στον κόσμο. Οι υπογραφές των ιδρυτών James και John Chivas έχουν προστεθεί, ενώ σε επιλεγμένα σημεία της εξωτερικής συσκευασίας είναι ανάγλυφα και σκαλιστά δημιουργώντας μια  πολυεπίπεδη αίσθηση.

Η νέα φιάλη μπορεί να είναι εμφανώς διαφορετική από την αρχική, η οποία ξεκίνησε το 1909, αλλά η σύνδεση μεταξύ της τελευταίας εμφάνισης και των προδρόμων της είναι εμφανής.

Η νέα ανανεωμένη συσκευασία θα είναι διαθέσιμη από τον Οκτώβριο του 2015.

Το Chivas Regal κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά το 1909 και είναι το πρώτο luxury whisky στον κόσμο. Θεωρείται κλασσικά διαχρονικό και φημίζεται για το στυλ, την ουσία και την αποκλειστικότητα. Ένα πραγματικά παγκόσμιο brand, το Chivas Regal σήμερα πουλά 4,6 εκατ. κιβώτια (9 λίτρων) ετησίως σε περισσότερες από 150 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η αδελφότητα, η γενναιοδωρία, η επιχειρηματικότητα και η ακεραιότητα είναι οι αξίες που αποτελούν την «καρδιά» του Chivas Regal. Το  2008 το Chivas Regal λάνσαρε με επιτυχία μία καμπάνια με βάση το πνεύμα του ιπποτισμού (“Chilvary”) εμπνέοντας σε μοντέρνους «gentlemen» σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο την αναζήτηση της επιτυχίας με ακεραιότητα. Η γκάμα του Chivas Regal περιλαμβάνει τα Chivas 12, Chivas 18 καιChivas 25.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.chivas.com

Σχετικές ειδήσεις
Mediterranean Professional Studies: Νέο Επιδοτούμενο Πρόγραμμα για 23.000 ανέργους 29 έως 64 ετών
26.10.2016 15:42
Νέα επιταγή (Voucher) Κατάρτισης & Απασχόλησης, για άνεργους 29 έως 64 ετών υλοποιεί το Mediterranean Professional Studies, το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 2 του Mediterranean College.
Solène: Η απόλυτη σειρά αντηλιακής προστασίας μεγαλώνει και έρχεται αυτό το καλοκαίρι με το Dry Touch!
19.04.2016 14:15
To Solène, η απόλυτη σειρά αντηλιακής περιποίησης έρχεται ανανεωμένη με τη σειρά Dry Touch, ιδανική για υψηλή προστασία, άμεση απορρόφηση χωρίς κανένα ίχνος λευκών σημαδιών προσφέροντας, απόλυτη ενυδάτωση και ασύγκριτα βελούδινη αίσθηση.
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
Hard Rock Café: Hard Rock look! You can get it!
22.01.2016 14:38
Tο Rock Shop, το εμβληματικό κατάστημα λιανικής πώλησης αξεσουάρ του διάσημου Hard Rock Café, προσφέρει μια πλούσια συλλογή αξεσουάρ για το αθηναϊκό κοινό και τους επισκέπτες της πόλης που θέλουν ένα rock touch στην εμφάνισή τους!
Όμιλος ΟΤΕ: Συμμετοχή σε 4 ερευνητικά προγράμματα για υπηρεσίες 5G
21.01.2016 14:57
Σε 4 ερευνητικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με αντικείμενο το σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, υποδομών και υπηρεσιών 5ης γενιάς (5G), συμμετέχει ο Όμιλος ΟΤΕ.