Το Ίδρυμα «Η άλλη Αρκαδία» φιλοξενεί τον Διονύση Χριστοφιλογιάννη στη Φωκίωνος Νέγρη 16 με μία εικαστική εγκατάσταση όπου γλυπτική, ζωγραφική και performance συνδιαλέγονται.

Ο Χριστοφιλογιάννης επαναχρησιμοποιεί κομμάτια παλιών ξύλινων επίπλων που βρίσκει στους δρόμους της Αθήνας και τα καλύπτει με λευκό κεντητό βελονάκι και λευκό γύψο. Με τα κατάλευκα γλυπτά συνομιλεί η video performance, που επιτελεί ο χορογράφος Γιάννης Αντωνίου, φορώντας μια ολόσωμη περιβολή από λευκό βελονάκι και καταγράφει ο Χριστοφιλογιάννης (κάμερα-μοντάζ: Γιάννης Μυρωνίδης). Ενώ η in situ performance της μαύρης Βρετανίδας περφόρμερ Harriet Summer, έρχεται σε αντίθεση με την ηγεμονία του λευκού, θίγοντας, συγχρόνως ζητήματα έμφυλων και εθνικών ταυτοτήτων.

Η εγκατάσταση HOME(less) μια έμμεση αναφορά στο λευκό μοντερνισμό του Λε Κορμπυζιέ, σε επιμέλεια Κωνσταντίνου Αργιανά, αποτελεί ένα σχόλιο για τη σύγχρονη κοινωνική, οικονομική και πολιτική συνθήκη, όπου ένα από τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα – το δικαίωμα στην κατοικία, τίθεται υπό διαρκή αμφισβήτηση.

Φωτογραφίες: Δημήτρης Τριανταφύλλου

Στο πλαίσιο του project Ο Λαβύρινθος της Κυψέλης | SCALE # 2:100: ένα art project για την περιοχή της Κυψέλης