Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

Ελληνική δημιουργικότητα στην επόμενη παγκόσμια καμπάνια της Heineken!

Ελληνική δημιουργικότητα στην επόμενη παγκόσμια καμπάνια της Heineken!

Οκτώ νέα ταλέντα διεκδικούν τη θέση τους στην ομάδα που θα δημιουργήσει την επόμενη διεθνή καμπάνια της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση.


Με ταλέντο και έμπνευση γέμισε ο πολυχώρος του Orange Grove στις 21 Ιουλίου, όταν 23 νέοι δημιουργικοί παρουσίασαν τον εαυτό τους και τη δουλειά τους σε ένα ενθουσιώδες κοινό από επαγγελματίες της διαφήμισης και της επικοινωνίας, αλλά, κυρίως, στους 5 καταξιωμένους εκπροσώπους του χώρου που απαρτίζουν την κριτική επιτροπή του διαγωνισμού της Heineken, Heineken Talent Lab. Τελικό έπαθλο του διαγωνισμού: η συμμετοχή στην ομάδα νέων και ταλαντούχων δημιουργικών από όλον τον κόσμο, που θα σχεδιάσει την επόμενη διεθνή καμπάνια της μάρκας για την υπεύθυνη κατανάλωση. 

 

O μεγάλος διαγωνισμός του Heineken Talent Lab ξεκίνησε το Μάιο, καλώντας νέους 18 έως 25 ετών που ασχολούνται με το design, τις γραφικές τέχνες, τη φωτογραφία και άλλους δημιουργικούς τομείς, να υποβάλλουν το portfolio τους στην online πλατφόρμα που δημιουργήθηκε στο site της Heineken.  Οι  8 φιναλίστ που αναδείχθηκαν στις 21 Ιουλίου θα διεκδικήσουν, στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, τα 2 εισιτήρια για το Άμστερνταμ και τη δημιουργία μιας καμπάνιας διεθνούς εμβέλειας που θα υποβληθεί στον διαγωνισμόCannes Lions Festival 2016.

 

Το Heineken Talent Lab αναπτύχθηκε με αφορμή την ανάδειξη της Heineken σε Creative Marketer of the Year στα Cannes Lions 2015 και ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική της μάρκας να επενδύει στη νεανική επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την εξωστρέφεια. Η τελευταία εξάλλου οδήγησε πρόσφατα και μια πολύ σημαντική συμφωνία εξαγωγών, με βάση την οποία 160.000 εκατόλιτρα Heineken από την Ελλάδα και τα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη χώρα θα εξάγονται στις αγορές της Κίνας και της Ιταλίας, ενισχύοντας έτσι ακόμα περισσότερο την δυναμική ανάπτυξη της μάρκας αλλά και τη στήριξη της εταιρίας στην Ελλάδα και την τοπική οικονομία.

 

Η Heineken αγαπά και γιορτάζει τη δημιουργικότητα!

Ποιοι δημιουργικοί νέοι Έλληνες θα διεκδικήσουν το ταξίδι στο Άμστερνταμ και γιατί όχι και το Χρυσό Λιοντάρι των Καννών;

 

Παρακολουθήστε όλα τα νέα του Heineken Talent Lab στο:  http://heineken-talent-lab-agegate.tumblr.com/


*Λεζάντα φωτογραφίαςΟι 8 τελικοί φιναλίστ του του Heineken Talent Lab με την ομάδα Marketing της Heineken

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
Heineken: η μπίρα που διψά για δημιουργικότητα, πρωταγωνίστησε στα φετινά Ermis Awards!
16.03.2016 15:17
Πολύπλευρο «παρών» δόθηκε από τη Heineken στα Ermis Awards, τον μεγαλύτερο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία, στην Ελλάδα, που φέτος, εξελίχθηκε σε ένα διήμερο φεστιβάλ με σημαντικά workshops και σεμινάρια Ελλήνων και ξένων προσκεκλημένων.
#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!
02.02.2016 10:50
#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους.
Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια
28.12.2015 12:29
Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going places together.