Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Η νέα καμπάνια της Amstel σου δείχνει όλη την Αλήθεια...

Η νέα καμπάνια της Amstel σου δείχνει όλη την Αλήθεια...

Η Amstel σου δείχνει όλη την ΑΛΗΘΕΙΑ…

….Ακόμα και αυτή που κρύβεται μέσα στο μπουκάλι της που περιέχει 100% Ελληνικό κριθάρι!


Με μια νέα καμπάνια, η Amstel, η αγαπημένη μπίρα των Ελλήνων, συνεχίζει να αναδεικνύει τη σημασία του να είμαστε αληθινοί, προβάλλοντας αυτή τη φορά την πιο μεγάλη και σημαντική αλήθεια για την ίδια: το 100% Ελληνικό κριθάρι που αποτελεί τη βάση για τη μοναδική της γεύση και την απόλαυση που χαρίζει!      

 

Συνεχίζοντας στο πνεύμα #betterbetrue, η νέα ανατρεπτική επικοινωνία της Amstel δίνει τη δική της «απάντηση» σε φαινόμενα της εποχής του Διαδικτύου, όπως το click-baiting, τα hoaxes και το trolling. Πώς; Λέγοντας απλά την αλήθεια: Αυτή που βρίσκει κανείς σε ένα μπουκάλιAmstel από 100% ελληνικό κριθάρι, κατευθείαν από τους Έλληνες παραγωγούς και την ελληνική γη!

 

Η νέα καμπάνια της Amstel περιλαμβάνει μια σειρά online videos και outdoor διαφημιστικών μηνυμάτων,με τους παραγωγούς και το ελληνικό κριθάρι σε πρώτο πλάνο. Το μήνυμα είναι απλό: Μπορεί πολλά πράγματα να προσπαθούν να μας προξενήσουν εντύπωση, αλλά τελικά τίποτα δεν είναι πιο εντυπωσιακό και ουσιαστικό από ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

 

Και για ένα μπουκάλι Amstel, αυτή βρίσκεται σε λίγες μόνο λέξεις:

100% αληθινή.

100% από ελληνικό κριθάρι!

Μια πρώτη απολαυστική γεύση «αλήθειας» στο YouTube. Ακολουθούν σύντομα ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ στο www.amstel.gr/ και στο κανάλι AmstelGreece στο YouTube

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
«Believe.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια των ΙΕΚ ΞΥΝΗ
24.08.2016 10:16
Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά... πίστεψέ το!
Τα βιο-ενεργά συμπληρώματα διατροφής – H απαίτηση της σημερινής εποχής
06.06.2016 11:33
Οι απαιτητικοί ρυθμοί εργασίας που καθημερινά βιώνουμε, μας καλούν να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τη διατροφή μας, καθότι αναζητούμε μέσω του φαγητού την ενέργεια που απαιτείται για να αντεπεξέλθουμε. Είναι αλήθεια, πως ελάχιστοι προλαβαίνουν να λαμβάνουν όλα τα γεύματα των απαιτούμενων διατροφικών αξιών και αρκετοί -κατ’ επέκταση- στρέφονται σε συμπληρώματα διατροφής. Ποια συμπληρώματα διατροφής όμως μπορούμε να εμπιστευόμαστε και σε ποιο νομικό πλαίσιο έγκειται η κυκλοφορία τους;
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
Οινόραμα 2016 στο Ζάππειο Μέγαρο
04.03.2016 10:18
Με περισσότερα από 200 οινοποιεία και περίπου 1.500 κρασιά, το Οινόραμα 2016 αποδεικνύει πως δεν φέρει τυχαία τον τίτλο της μεγαλύτερης έκθεσης ελληνικών κρασιών στον κόσμο και σίγουρα της πιο σημαντικής στην Ελλάδα. Λέγοντας «Οινόραμα» εννοούμε όλον τον ελληνικό αμπελώνα στο κέντρο της Αθήνας, στις 5, 6 και 7 Μαρτίου 2016 (10:00-19:00), στο Ζάππειο Μέγαρο.