Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

Η νέα καμπάνια της Amstel σου δείχνει όλη την Αλήθεια...

Η νέα καμπάνια της Amstel σου δείχνει όλη την Αλήθεια...

Η Amstel σου δείχνει όλη την ΑΛΗΘΕΙΑ…

….Ακόμα και αυτή που κρύβεται μέσα στο μπουκάλι της που περιέχει 100% Ελληνικό κριθάρι!


Με μια νέα καμπάνια, η Amstel, η αγαπημένη μπίρα των Ελλήνων, συνεχίζει να αναδεικνύει τη σημασία του να είμαστε αληθινοί, προβάλλοντας αυτή τη φορά την πιο μεγάλη και σημαντική αλήθεια για την ίδια: το 100% Ελληνικό κριθάρι που αποτελεί τη βάση για τη μοναδική της γεύση και την απόλαυση που χαρίζει!      

 

Συνεχίζοντας στο πνεύμα #betterbetrue, η νέα ανατρεπτική επικοινωνία της Amstel δίνει τη δική της «απάντηση» σε φαινόμενα της εποχής του Διαδικτύου, όπως το click-baiting, τα hoaxes και το trolling. Πώς; Λέγοντας απλά την αλήθεια: Αυτή που βρίσκει κανείς σε ένα μπουκάλιAmstel από 100% ελληνικό κριθάρι, κατευθείαν από τους Έλληνες παραγωγούς και την ελληνική γη!

 

Η νέα καμπάνια της Amstel περιλαμβάνει μια σειρά online videos και outdoor διαφημιστικών μηνυμάτων,με τους παραγωγούς και το ελληνικό κριθάρι σε πρώτο πλάνο. Το μήνυμα είναι απλό: Μπορεί πολλά πράγματα να προσπαθούν να μας προξενήσουν εντύπωση, αλλά τελικά τίποτα δεν είναι πιο εντυπωσιακό και ουσιαστικό από ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

 

Και για ένα μπουκάλι Amstel, αυτή βρίσκεται σε λίγες μόνο λέξεις:

100% αληθινή.

100% από ελληνικό κριθάρι!

Μια πρώτη απολαυστική γεύση «αλήθειας» στο YouTube. Ακολουθούν σύντομα ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ στο www.amstel.gr/ και στο κανάλι AmstelGreece στο YouTube

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!
02.02.2016 10:50
#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους.
Amstel: Η αγαπημένη μας μπίρα πρωταγωνιστεί στην ταινία «Νοτιάς» του Τάσου Μπουλμέτη!
19.01.2016 12:44
Η Amstel σας καλωσορίζει κινηματογραφικά με τη νέα χρονιά, στην πολυαναμενόμενη ταινία «Νοτιάς», του Τάσου Μπουλμέτη, δημιουργού της Πολιτικής Κουζίνας, που προβάλλεται στις αίθουσες από τις 14 Ιανουαρίου 2016.
Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια
28.12.2015 12:29
Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going places together.