Το «Τρελό Θηριοτροφείο: Η Νέα Γενιά» («Vacation»), η νέα ταινία του δημοφιλούς franchise της δεκαετίας του ’80, θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 3 Σεπτεμβρίου 2015 από την Tanweer.

ΣΥΝΟΨΗ

Η νέα γενιά των Γκρίζγουολντ έρχεται… για να αφήσει το στίγμα της. Στην επόμενη γενιά του «Τρελού Θηριοτροφείου», ο Εντ Χελμς (ταινίες «The Hangover») και η Κριστίνα Άπλγκεϊτ («Παντρεμένοι με Παιδιά», ταινίες «Anchorman») ξεκινούν οικογενειακώς για μια ακόμη εκδρομή, γεμάτη ατυχή, ξεκαρδιστικά περιστατικά.

Ακολουθώντας τα χνάρια του πατέρα του, κι ελπίζοντας σε μια εμπειρία που θα συσφίξει τους οικογενειακούς δεσμούς, ο ενήλικας πια Ράστι Γκρίνσγουονλντ (Χελμς) θα κάνει έκπληξη στη σύζυγο του Ντέπι (Άπλγκέιτ) και στους δυο του γιους, ένα ταξίδι στο αγαπημένο, οικογενειακό, αμερικάνικο πάρκο, το Walley World. Τι μπορεί να πάει στραβά;

Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει Κεφτέδες» και των «Αφεντικών για Σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο, υπογράφοντας παράλληλα και το σενάριο. Στην ταινία θα δούμε επίσης την Λέσλι Μαν («The Other Woman») ως την αδελφή του Ράστι, Όντρεϊ, τον Κρις «Thor» Χέμσγουορθ, στο ρόλο του Στόουν Κράνταλ, τον εκνευριστικά επιτυχημένο γαμπρό του Ράστι και τους Σκάιλερ Γκιζόντο και Στιλ Στέμπινς, στους ρόλους των γιων του Ράστι, Τζέιμς και Κέβιν. Ο Τσέβι Τσέις και η Μπέβερλι Ντ’ Άντζελο επιστρέφουν ως ο Κλαρκ και η Έλεν Γκρίζγουολντ, πρωταγωνιστές των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό Θηριοτροφείο».

Πρωταγωνιστούν:

Εντ Χελμς, Κριστίνα Άπλγκεϊτ, Λέσλι Μαν, Κρις Χέμσγουορθ, Σκάιλερ Γκιζόντο, Στιλ Στέμπινς, Τζέβι Τσέις, Μπέβερλι Ντ’ Άντζελο, Τσάρλι Ντέι

Σκηνοθεσία – Σενάριο:  Τζόναθαν Γκόλντστάιν, Τζον Φράνσις Ντάλεϊ

Παραγωγή: Ντέιβιντ Ντόμπκιν, Κρις Μπέντερ

Φωτογραφία: Μπάρι Πίτερσον

Καλλιτεχνική Διεύθυνση Μπάρι Ρόμπισον, Τζέρεμι Γούλσι

Μοντάζ: Τζέιμι Γκρος

Μουσική: Μαρκ Μάδερσμπο

Κοστούμια: Ντέμπρα ΜακΓκουάιρ

Διάρκεια: 99’

ΡΑΣΤΙ

Σας έχω καταπληκτικά νέα.

Θα πάμε ταξίδι.

ΝΤΕΜΠΙ

Στο Παρίσι;

ΡΑΣΤΙ

Κάπου καλύτερα. Στο Walley World!

Γνωρίσαμε τους Γκρίσγουολντ πριν από τρεις δεκαετίες περίπου, μέσα από την κλασική πια κωμωδία “National Lampoon’s Vacation”, κι ακόμα θυμόμαστε τις καταστροφές που προκάλεσαν διασχίζοντας τη χώρα. Το ταξίδι προς το Walley World, τον αγαπημένο προορισμό της Αμερικής, ήταν μια ξεκαρδιστική περιπέτεια για τον Κλαρκ Γκρίσγουολντ, τη γυναίκα του Έλεν, και τα δύο τους παιδιά, τον Ράστι και την Όντρι, που έμεινε αξέχαστη στο κοινό σπάζοντας τα ταμεία. Μετά από τις διακοπές τους στην Ευρώπη, στο Βέγκας αλλά κι εκείνα τα αξέχαστα Χριστούγεννα, οι Γκρίσγουολντ επιστρέφουν δυναμικά.

Μπορεί να μεγάλωσαν, αλλά μυαλό δεν έβαλαν. Ο Εντ Χελμς πρωταγωνιστεί στον ρόλο του Ράστι Γκρίσγουονλντ, ο οποίος παίρνει τη σκυτάλη από τον πατέρα του, αποφασισμένος να πάει την οικογένειά του στο Walley World.

Οι σεναριογράφοι του “Horrible Bosses” Τζόναθαν Γκόλντστιν και Τζον Φράνσις Ντάλεϊ, υπογράφουν τόσο το σενάριο όσο και τη σκηνοθεσία της ταινίας.

Η Κριστίνα Άπλγκεϊτ πρωταγωνιστεί στον ρόλο της Ντέμπι Γκρίσγουολντ, της δημοφιλούς φοιτήτριας που παντρεύτηκε τον Ράστι, ενώ οι Τσέις και Ντ’Άντζελο επιστρέφουν στους κινηματογραφικούς ρόλους που λατρέψαμε, ικανοποιώντας την επιθυμία των σκηνοθετών. Το καστ συμπληρώνουν οι Σκάιλερ Τζισόντο και Στιλ Στέμπινς στους ρόλους των γιων του Ράστι, Τζέιμς και Κέβιν. Ο Κρις Χέμσγουορθ ενσαρκώνει τον Στόουν Κράνταλ, τον εκνευριστικά επιτυχημένο γαμπρό του Ράστι, ενώ η Λέσλι Μαν (“The Other Woman”) υποδύεται την αδερφή του Ράστι, Όντρεϊ. Ακολουθώντας για ακόμη μια φορά την παράδοση των οικογενειακών διακοπών, οι πληθωρικοί χαρακτήρες ξεκινούν το ταξίδι τους, ενώ πλειάδα γνωστών ηθοποιών όπως οι Ρον Λίβινγκστον, Κίγκαν-Μάικλ Κέι, Ρετζίνα Χολ, Τσάρλι Ντέι, Μάικλ Πένια, Κέιτλιν Όλσον, Νόρμαν Ρίντους, Χάνα Ντέιβις και Κόλιν Χανκς κάνουν cameo εμφανίσεις.

Οι Γκρίσγουολντ όμως, έχουν και καινούργιο όχημα. Το Τάρταν Πράνσερ, ένα μίνι-βαν βγαλμένο από τη φαντασία, γεμάτο κουδουνάκια, σφυρίχτρες και αλλοπρόσαλλα κουμπάκια, το οποίο ο Ράστι κατάφερε με πολλά παζάρια να νοικιάσει.

Προσδεθείτε λοιπόν. Ξεκινάμε…

ΡΑΣΤΙ ΓΚΡΙΣΓΟΥΟΛΝΤ

Κι εγώ που έλεγα ότι θα τραγουδήσουμε μαζί Seal,

σαν όλες τις οικογένειες.

Μπορεί ως πιτσιρικάς να κατάφερε να πάει στην Ευρώπη, αλλά ως ενήλικος τα ταξίδια του Ράστι έχουν περιοριστεί μεταξύ Σάουθ Μπεντ και Σικάγο, μια διαδρομή 18 λεπτών που κάνει καθημερινά με μια αεροπορική χαμηλού κόστους. Τι να την κάνεις την ωραία στολή και τις νόστιμες αεροσυνοδούς, όταν μπορείς να έχεις την τέλεια ζωή στα προάστια; Και τι να το κάνεις το Παρίσι όταν μπορείς να πηγαίνεις κάθε χρόνο με την οικογένειά σου σε ένα ξύλινο σπιτάκι στο Μίσιγκαν, και να περνάς υπέροχα όπως τότε που ήσουν παιδί;

Ο Ράστι θεωρεί ότι έχει μια ιδιαίτερα λειτουργική οικογένεια, πράγμα που δεν ισχύει. Πιστεύει ότι είναι ο στυλοβάτης της οικογένειας, που λύνει κάθε πρόβλημα επιστρέφοντας σπίτι. Πιστεύει ότι η γυναίκα του είναι ακόμα, όσο ευτυχισμένη ήταν και την ημέρα του γάμου τους. Στην πραγματικότητα όμως, τα παιδιά του δεν τον εκτιμούν ιδιαίτερα και η γυναίκα του δεν είναι και τόσο ευτυχισμένη.

Ο Χελμς λέει χαρακτηριστικά, «Η Ντέμπι είναι κάτι σαν γυναίκα-τρόπαιο για τον Ράστι. Κατάφερε να ρίξει μια απίθανη γυναίκα. Είναι σαφές ότι ο Ράστι την ερωτεύτηκε και της έκανε πρόταση γάμου πάρα πολύ γρήγορα, γιατί μέσα του ήξερε ότι δεν ήταν στα κυβικά του. Ήξερε ότι αν δεν βιαζόταν, μπορεί και να την έχανε.»

Η Άπλγκεϊτ λέει ότι για εκείνη ήταν απολαυστική εμπειρία. «Είναι αδύνατο να μην παρασυρθείς από τον τρόπο που ο Εντ ενσάρκωσε τον Ράστι. Έχει μια μεταδοτική παιδική αθωότητα και χαρά.»

Πριν μπει ο Ράστι στη ζωή της, η Ντέμπι σπούδασε, έκανε μάστερ, έκανε σχέδια και ήταν αυτό που κάποιος θα αποκαλούσε «ατίθασο νιάτο». Μετά όμως, παντρεύτηκε, έκανε παιδιά και τα πράγματα άλλαξαν. Η Άπλγκεϊτ εξηγεί «Νομίζω ότι χρειαζόταν κάποιον σαν τον Ράστι, κάποιον που να πατάει γερά στη γη. Ακόμα όμως, κι όταν είσαι ευτυχισμένος, όταν ζεις μια άνετη ζωή, έρχεται μια στιγμή που, επειδή τα παιδιά σου έχουν μεγαλώσει και δεν σε έχουν ανάγκη, θέλεις να ξαναβρείς τον παλιό σου εαυτό. Σε αυτή τη φάση βρίσκεται η Ντέμπι. Και μου αρέσει που δεν είναι η τυπική σύζυγος, που εκφράζει την άποψή της, που έχει στόμα και μιλάει.»

Εκτός όμως, από στόμα έχει κι ένα μυστικό από την προ-Ράστι εποχή. Ένα μυστικό που θα οδηγήσει τον σύζυγό της στην τρέλα.

Κι ενώ ο Ράστι πετάει αεροπλάνα, απολαμβάνοντας την άγνοιά του για την πραγματική κατάσταση που επικρατεί στην οικογένειά του, ο Κλαρκ και η Έλεν Γκρίσγουολντ έχουν αγοράσει ένα μικρό ξενοδοχείο στο Σαν Φρανσίσκο κι ο γαμπρός του, Στόουν Κράνταλ, απολαμβάνει τις δάφνες της δόξας, όντας ένας πολύ επιτυχημένος τηλεπαρουσιαστής, με δικό του ράντσο, ζώα και πανάκριβα ‘παιχνίδια’. Το μόνο ίσως, που ξεπερνά σε μέγεθος το ‘εγώ’ του Στόουν είναι η περιουσία του, την οποία κληρονόμησε από την οικογένειά του. Η Λέσλι Μαν, ενσαρκώνει την Όντρεϊ, η οποία ενώ βλέπει πιο ρεαλιστικά τον κόσμο από τον αδερφό της, παραμένει στον δικό της κόσμο.

Ο Σκάιλερ Τζισόντο και ο Στιλ Στέμπινς αποτελούν τις ‘νέες προσθήκες’ στο οικογενειακό δέντρο των Γκρίσγουολντ. Ο Τζισόντο ενσαρκώνει τον μεγαλύτερο γιο της οικογένειας, τον Τζέιμς, που παρά την ηλικία και το μπόι του, δεν έχει το πάνω χέρι σε ό,τι αφορά τον μικρότερο και πιο σκανταλιάρη αδερφό του, Κέβιν, που τον ενσαρκώνει ο Στέμπινς. Μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει, ο Κέβιν τσιγκλάει τον Τζέιμς και οι διαρκείς τσακωμοί τους δυναμιτίζουν ακόμη περισσότερο την εκρηκτική ατμόσφαιρα της οικογενειακής εκδρομής. Ο Ράστι, ζει στον κόσμο του. Πιστεύει ότι οι ετήσιες οικογενειακές διακοπές τους, είναι ό,τι καλύτερο τους έχει συμβεί ποτέ. Τέλειες, όπως οι φωτογραφίες. Αυτό που δεν αντιλαμβάνεται είναι ότι η οικογένειά του θα προτιμούσε να κάνει κάτι διαφορετικό, να είναι κάπου αλλού. Κοιτώντας τις φωτογραφίες, συνειδητοποιεί ότι η Ντέμπι κάθε χρόνο χαμογελά όλο και λιγότερο… Μία λύση μόνο υπάρχει: να κάνει με τη γυναίκα και τα παιδιά του αυτό που έκανε κι εκείνος με τους γονείς του όταν ήταν μικρός. Να πάνε το Walley World… αυτό θα τα διορθώσει όλα. Μόνο που ο Ράστι έχει μάλλον επιλεκτική μνήμη, καθώς έχει ‘ξεχάσει’ όλες τις αναποδιές και τα άσχημα που είχε ζήσει και θυμάται μόνο το πόσο η περιπέτεια εκείνη τους έδεσε σαν οικογένεια.

ΡΑΣΤΙ

Είναι το Ταρτάν Πράνσερ. Είναι το κάτι άλλο.

ΚΕΒΙΝ

Και τι κάνουν όλα αυτά τα κουμπιά;

ΡΑΣΤΙ

Ιδέα δεν έχω. Θα το μάθουμε.

Αυτό που κλέβει την παράσταση είναι το Ταρτάν Πράνσερ. Η ομάδα παραγωγής απόλαυσε πραγματικά τη διαδικασία σχεδιασμού του φανταστικού αυτοκινήτου που επιλέγουν οι Γκρίσγουολντ.

Σε συνεργασία με τον Μπάρι Ρόμπινσον, τον σχεδιαστή παραγωγής, και το τμήμα καλλιτεχνικής διεύθυνσης δημιούργησαν το τέλειο αυτοκίνητο για διακοπές. Την κατασκευή του την ανέλαβε ο Ντένις ΜακΚάρθι και η Vehicle Effects. Πήραν ένα Toyota Previas του 1995 και ξεκίνησαν τις μετατροπές. Κατασκεύασαν το οπίσθιο και το πρόσθιο μέρος από φάιμπεργκλας, ενώ κάλυψαν όλο το σασί, με φύλλο μετάλλου για να αλλοιώσουν τις γραμμές του. Τα φώτα πορείας και οι προβολείς είναι της Land Rover, προστέθηκαν δύο επιπλέον πλαϊνοί καθρέφτες και καθαριστήρες στο πίσω παρμπρίζ. Επίσης, το αυτοκίνητο φέρει εξωτερικά στηρίγματα για ποτήρια, πόρτες με αυτόματο στοπ και υβριδική μηχανή κρυμμένη πίσω από χειροποίητες σχάρες.

Αυτό όμως, για το οποίο ο Ράστι χρειάζεται σίγουρα εγχειρίδιο χρήσης, είναι το τι ακριβώς κάνει το κάθε κουμπί που υπάρχει στο ταμπλό του. Για ένα πράγμα είναι σίγουρος. Δεν πρέπει να πατήσει ποτέ αυτό που φέρει μία σβάστικα. Πέραν των απολύτως προφανών (όπως τα φώτα, η κόρνα και οι ασφάλειες) τα υπόλοιπα κουμπιά φέρουν αλλοπρόσαλλα σύμβολα: ένα διαστημόπλοιο, ένα λαγουδάκι, ένα ημίψηλο, ένα φύλλο… καθώς και διάφορες ακαταλαβίστικες φράσεις.

Η ομάδα σχεδίασε και το εσωτερικό του οχήματος, δίνοντας έμφαση στη λεπτομέρεια από τα έξι τασάκια και τους δύο αναπτήρες (ένας μπροστά κι ένας πίσω) μέχρι την ταπετσαρία. Και έβαλαν λίγο απ’ όλα: κοτλέ προσκέφαλα, επένδυση από μεταλλιζέ βινύλιο στο ταμπλό, εμπριμέ ταπετσαρία με μπλε ρέλι στα καθίσματα.

ΡΑΣΤΙ

Νόμιζα ότι θα μας έφερνα πιο κοντά αν μας κλείδωνα

σε ένα αυτοκίνητο για μια εβδομάδα.

Αυτό το ταξίδι όμως, ήταν σκέτος εφιάλτης.

ΚΛΑΡΚ

Έτσι είναι οι οικογενειακές διακοπές. Αλλά δεν πρέπει

να το βάζεις κάτω. Το ταξίδι πάντα χάλια είναι.

Αυτό όμως, σε κάνει να εκτιμάς περισσότερο

τον προορισμό.