Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2016

Ποιος είναι ο πιο ασφαλής τρόπος πληρωμής στο διαδίκτυο;

Ποιος είναι ο πιο ασφαλής τρόπος πληρωμής στο διαδίκτυο;

Όσο οι αγορές μέσω διαδικτύου γίνονται προσβάσιμες σε όλους, τόσο επίκαιρο παραμένει το ερώτημα για τον τρόπο πληρωμής στο διαδίκτυο. Ο φόβος συναλλαγών δίνοντας τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σε e-shops είναι πάντα μια καλή δικαιολογία για αυτούς που διστάζουν ακόμη να προχωρήσουν σε συναλλαγές μέσω διαδικτύου. Κι όσο κι αν έχουν θεσπιστεί κανόνες για τις διαδικτυακές αγοραστές, πολλοί συνεχίζουν να είναι επιφυλακτικοί. Με την εμφάνιση καινούριων αναγκών έχουν κάνει την εμφάνισή τους και νέες υπηρεσίες προς αυτή την κατεύθυνση.

 

Ήρθαν οι προπληρωμένες κάρτες ώστε να διώξουν κάθε αμφιβολία που είχαμε. Είναι ένας ασφαλής τρόπος πληρωμής που προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα στους κατόχους τους. Από τα βασικότερα πλεονεκτήματα που παρέχουν οι κάρτες τέτοιου είδους είναι μια αίσθηση ασφάλειας που φέρνουν στις καθημερινές συναλλαγές. Μετά από μια αίτηση έκδοσης online, η κάρτα είναι διαθέσιμη μόλις σε λίγα λεπτά για αγορές χωρίς πιστώσεις παρά μόνο με τα ποσά που έχουμε φορτίσει στην κάρτα. Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο, πολύ απλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Γι’ αυτό τον λόγο ονομάζεται και ηλεκτρονικό πορτοφόλι. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σημεία που δέχονται Visa και MasterCard. Υπάρχει η δυνατότητα άμεσης ακύρωσης της κάρτας σε περίπτωση κλοπής, πράγμα που καθιστά την υπηρεσία της προπληρωμένης κάρτας ως την ασφαλέστερη για αγορές στο Διαδίκτυο. Φορτίζεται εύκολα ακόμη και με μια επίσκεψη μας στο περίπτερο της γειτονιάς.

 

Η ανανέωση του υπολοίπου είναι πολύ απλή συνήθως. Από μεταφορά μέσω τραπεζικού λογαριασμού, μεταφορά από διαδικτυακές τράπεζες αλλά ακόμη κι από καταστήματα λιανικής απευθείας. Με τις υπηρεσίες προπληρωμένες κάρτας , η διαδικασία ανανέωσης είναι οικεία καθώς μοιάζει με αυτήν της ανανέωσης χρόνου ομιλίας στα καρτοκινητά, με απλή αγορά δελτίου με αριθμό PIN από καταστήματα σούπερ μάρκετ, πρατήρια βενζίνης είτε ακόμη και τα περίπτερα σε όλη την χώρα. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ποσού μεταξύ 25€, 50€, 75€, ή 100€ και επιλέγει ο καθένας το αντίστοιχο πόσο που θέλει να ‘’φορτώσει’’ στην κάρτα του.

 

Σχετικές ειδήσεις
Δες τις νέες παραγωγές την ώρα που θέλεις
25.11.2016 15:44
Σε περίπτωση που τις επόμενες ημέρες επιλέξεις τη θαλπωρή του σπιτιού σου, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για το αν θα βρεις κάτι να δεις στην τηλεόραση, καθώς υπάρχουν ουκ ολίγες υψηλής ποιότητας παραγωγές που θα προβληθούν. Αλλά και σε περίπτωση που επιλέξεις να κάνεις κάποια έξοδο, πάλι μην ανησυχήσεις. Θα μπορέσεις να τις δεις όποτε το επιθυμείς, αρκεί να έχεις συνδέσει τον αποκωδικοποιητή της Cosmote TV με το Διαδίκτυο ώστε να έχεις πρόσβασης σε όλες τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει η hybrid πλατφόρμα της συνδρομητικής πλατφόρμας του ομίλου ΟΤΕ.
Cosmote TV: Από την TV for the masses στην τηλεόραση à la carte
23.11.2016 11:02
Η Cosmote TV είναι το νέο όνομα της πλατφόρμας συνδρομητικής τηλεόρασης του Ομίλου ΟΤΕ. Και μαζί με την επωνυμία λανσάρεται και ένα νέο πακέτο υπηρεσιών, οι οποίες είναι διαθέσιμες με μία απλή κίνηση: Συνδέοντας τον αποκωδικοποιητή σου με το Internet. Το αποτέλεσμα είναι μία hybrid εμπειρία που συνδυάζει την κορυφαία ποιότητα εικόνας της δορυφορικής πλατφόρμας με τις αμφίδρομες δυνατότητες του Διαδικτύου.
30% έκπτωση στα βιβλία τον Νοέμβριο από το Cosmotebooks.gr
08.11.2016 11:22
Με 30% έκπτωση στα βιβλία υποδέχεται τον Νοέμβριο το online βιβλιοπωλείο Cosmotebooks.gr δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους επισκέπτες να επιλέξουν εύκολα και γρήγορα αγαπημένους και δημοφιλείς τίτλους ακόμα πιο οικονομικά.
Henkel Hellas στηρίζει για 3η χρονιά τα «Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος»
14.10.2016 12:30
O Τομέας Καλλυντικών της Henkel Hellas για 3η συνεχόμενη χρονιά παραμένει ενεργά στο πλευρό των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος, στηρίζοντας το πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς «Μαζί κτίζουμε το αύριο» που αφορά στη λειτουργία των «Κέντρων Ημερήσιας Φροντίδας» σε Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη.
#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!
02.02.2016 10:50
#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους.