Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Βιβιάννα Γιαννάκη: TANGO CRUDO σημαίνει ωμό tango

Βιβιάννα Γιαννάκη: TANGO CRUDO σημαίνει ωμό tango

" TANGO CRUDO" σημαίνει ωμό tango.

Η αίσθηση της γεύσης ενεργοποιείται.

Μαζί με τις άλλες τέσσερεις αισθήσεις, απολαμβάνει αυτός που συμμετέχει παρακολουθώντας το δρώμενο, την ηδονή που προσφέρει το είδος.

Βλέπει ό, τι διαδραματίζεται πάνω στη σκηνή .

Μυρίζει τον αέρα που μεταφέρει το άρωμα του Αργεντίνικου πάθους.

Αισθάνεται στο δέρμα του τον ηλεκτρισμό της διέγερσης που δημιουργεί η μουσική και ο χορός.

Ακούει  τον παλμό της ζωής μέσα απ’ όλα τα στοιχεία.

Το Αργεντίνικο Τango, γεννήθηκε από τους άντρες, στις γειτονιές του Montevideo και του Buenos Aires  την εποχή του 1890. Προετοιμάζονταν, χορεύοντας μεταξύ τους, πριν συναντήσουν τα βράδια, τις γυναίκες με τις οποίες θα χόρευαν.

Προσμονή για το Άγγιγμα.

Επιθυμία για τη σύνδεση με την άλλη Ανθρώπινη Ύπαρξη.

Πόθος για την απελευθέρωση του Πρωτόγονου μαζί με το Θεϊκό.

Το πρωτόγονο, καθαρό υλικό του αυθεντικού Αργεντίνικου Tango , ενώνεται με τον έρωτα και το πάθος.

Η παράσταση προσκαλεί τους συμμετέχοντες, καλλιτέχνες και θεατές να αφεθούν στη Δίνη, στο Duende αυτής της τέχνης.

Στην ουσία της ζωής.

Η ομάδα SANGRE Y AGUA / VIVIANNA GIANNAKI

Πήρε το όνομά της από τα δύο στοιχεία που συνθέτουν την υγρή ζωή, το αίμα. 

 

 

Info: H Υψίφωνος Βιβιάννα Γιαννάκη, υπότροφος του Ιδρύματος Α. Ωνάσης και νικήτρια των διεθνών Διαγωνισμών "Giuseppe Di Stefano" στη Σικελία και "Giuseppe e Stanislao Giacomantonio" στο Reggio Calabria, έχει εμφανιστεί σαν σολίστ, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στην Εθνική Λυρική Σκηνή .

Δημιούργησε την ομάδα "Sangre y Agua"/Vivianna Giannaki με σκοπό την υλοποίηση παραστάσεων που αφορούν αποκλειστικά το Αργεντίνικο Tango.

Η πρώτη παράσταση της ομάδας, με τίτλο"Bailando Espero" παρουσιάστηκε Υπό την Αιγίδα της Πρεσβείας της Αργεντινής στην Αθήνα.

 

Η παράσταση"Tango Crudo" θα παρουσιαστεί στο Γυάλινο Μουσικό θέατρο την Πέμπτη 14 Μαΐου 2015, στις 21.00.

 

Σχετικές ειδήσεις
Εύη Σούλη: Αστικές ουτοπίες σε κατάρρευση
20.04.2016 17:30
Μη τόποι, άχρονοι, φανταστικοί, ιδανικές κοινωνίες με τέλειο κοινωνικό, πολιτικό και νομικό σύστημα. Χαμένες Ατλαντίδες στα βάθη των θαλασσών. Ιδεολογίες για το καλό και το δίκαιο, το ηθικό και το ορθό. Κριτικές και αναλύσεις και θεωρίες. Προσπάθειες και απογοητεύσεις. Το τείχος του μίσους και ο Cave στα φτερά του Έρωτα. Μητέρες με όνειρα και εφηβικά παιχνίδια. Έρωτες και καταρρεύσεις και ξανά έρωτες. Ώρα μηδέν, κενό.
Inner Movers: Ανακαλύπτοντας το μυστήριο της ανθρώπινης μετακίνησης…
13.04.2016 11:27
Νέοι προβληματίζονται, επικοινωνούν, εκφράζονται, δημιουργούν, κινούνται και μετακινούνται από τη θέση τους για να ανακαλύψουν το μυστήριο της ανθρώπινης μετακίνησης. Το project Inner Movers είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους με θέμα τις παραστατικές και ψηφιακές τέχνες και συγκεκριμένα την τέχνη του videodance και της site-specific performance.
Μαριάννα Βαρβιάνη: Η ιδέα πίσω από το ‘Vortex’
15.03.2016 13:47
Πριν από δυο χρόνια περίπου καθόμουν σε ένα πεζούλι ενός πανηγυριού στην Ικαρία και παρακολουθούσα τον κόσμο να χορεύει. Χόρευαν, ακολουθώντας ένα σπειροειδές σχήμα, χωρίς να συγκρούονται μεταξύ τους και το σχήμα που ακολουθούσαν έδινε την εντύπωση ότι δεν είχε αρχή και τέλος, ότι θα μπορούσε να κινείται έτσι για πάντα.
Μαρίνα Μαυρογένη: Ο φόβος της γελοιότητας στην τέχνη του χορού
05.02.2016 11:36
Μου αρέσει να δημιουργώ με άξονα το χιούμορ και να βρίσκω τον τρόπο εκείνο της ανεπιτήδευτης έκφρασης. Αυτό το Φεβρουάριο χορογραφώ και σκηνοθετώ δύο performances στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων με τίτλους «4» και «Η Χαρά της Αποτυχίας». Είναι δύο έργα που φλερτάρουν με τη γελοιότητα, με το άτεχνο καλλιτεχνικό δημιούργημα.
Χρυσηίς Λιατζιβίρη – SYNDRAM dance co: Ο Χορός δεν είναι απλά 'Φαίνεσθαι'
22.12.2015 14:43
- Σ’ αρέσει να κρύβεσαι; - Όχι. Δεν μ’ αρέσει να φαίνομαι…Δεν μ’ αρέσει να φαίνομαι με τον τρόπο που το «σήμερα» μπορεί να εκθέσει παραμορφώνοντας το οτιδήποτε… Δεν μ’ αρέσει να κοινοποιώ τις κρίσεις μου… Δεν μ’ αρέσουν οι κρίσεις μου έτσι όπως αυτές γεννιούνται και προβάλλουν το «εγώ» μου μέσα από την κρίση… Δεν μ’ αρέσει να με αλλοτριώνουν το «φαίνεσθαι», η κρίση, η κατάκριση…