Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

#BetterBeTrue: Η νέα καμπάνια της Amstel

#BetterBeTrue: Η νέα καμπάνια της Amstel

Η αγαπημένη μπίρα των Ελλήνων, μέσα από τη νέα της καμπάνια, μιλά τη γλώσσα της αλήθειας, προσπερνώντας με χιούμορ τα πρότυπα και τη συμβατικότητα

 

Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της Amstel με τίτλο #BetterBeTrue και προτρέπει τον κόσμο να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του ακόμη κι αν πολλές φορές αυτό δεν είναι εύκολο. Με κύρια συστατικά το θάρρος και το χιούμορ, αναδεικνύει την αλήθεια του καθενός μας και «βάζει στην άκρη» τυπικότητες και αγκυλώσεις.

 

Το #BetterBeTrue είναι η στάση ζωής που ταιριάζει απόλυτα στην Amstel, η οποία   δεν διστάζει να βάλει στο επίκεντρο σκέψεις που όλοι έχουμε κάνει αλλά που σπάνια έχουμε παραδεχθεί δημόσια. Μέσα από μια σειρά ανατρεπτικών μηνυμάτων αλλά και διαφημιστικών ταινιών, η αγαπημένη μπίρα αναδεικνύει την ανακουφιστική δύναμη της ειλικρίνειας και γιορτάζει αυτή τη μοναδική αίσθηση του να είναι κανείς αληθινός.

 

#BetterBeTrue λοιπόν γιατί μπορεί να μην είναι εύκολο να είσαι ο εαυτός αλλά σίγουρα είναι ωραίο!

 

Δείτε το νέο διαφημιστικό της Amstel στο βίντεο που ακολουθεί:

 


Y.Γ. Ακολουθούν περισσότερα συναρπαστικά νέα από την Amstel σύντομα!

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
«Believe.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια των ΙΕΚ ΞΥΝΗ
24.08.2016 10:16
Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά... πίστεψέ το!
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!
02.02.2016 10:50
#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους.
Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια
28.12.2015 12:29
Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going places together.