Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2017

#BetterBeTrue: Η νέα καμπάνια της Amstel

#BetterBeTrue: Η νέα καμπάνια της Amstel

Η αγαπημένη μπίρα των Ελλήνων, μέσα από τη νέα της καμπάνια, μιλά τη γλώσσα της αλήθειας, προσπερνώντας με χιούμορ τα πρότυπα και τη συμβατικότητα

 

Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της Amstel με τίτλο #BetterBeTrue και προτρέπει τον κόσμο να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του ακόμη κι αν πολλές φορές αυτό δεν είναι εύκολο. Με κύρια συστατικά το θάρρος και το χιούμορ, αναδεικνύει την αλήθεια του καθενός μας και «βάζει στην άκρη» τυπικότητες και αγκυλώσεις.

 

Το #BetterBeTrue είναι η στάση ζωής που ταιριάζει απόλυτα στην Amstel, η οποία   δεν διστάζει να βάλει στο επίκεντρο σκέψεις που όλοι έχουμε κάνει αλλά που σπάνια έχουμε παραδεχθεί δημόσια. Μέσα από μια σειρά ανατρεπτικών μηνυμάτων αλλά και διαφημιστικών ταινιών, η αγαπημένη μπίρα αναδεικνύει την ανακουφιστική δύναμη της ειλικρίνειας και γιορτάζει αυτή τη μοναδική αίσθηση του να είναι κανείς αληθινός.

 

#BetterBeTrue λοιπόν γιατί μπορεί να μην είναι εύκολο να είσαι ο εαυτός αλλά σίγουρα είναι ωραίο!

 

Δείτε το νέο διαφημιστικό της Amstel στο βίντεο που ακολουθεί:

 


Y.Γ. Ακολουθούν περισσότερα συναρπαστικά νέα από την Amstel σύντομα!

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
Νέος διαγωνισμός του Jumping Fish της COSMOTE για τον επόμενο καλλιτέχνη
02.09.2016 13:34
Το κοινό ψηφίζει και αναδεικνύει τον επόμενο Jumping Fish Artist στο νέο διαγωνισμό που ξεκίνησε το Jumping Fish της COSMOTE, η πλατφόρμα μουσικής που αναδεικνύει και στηρίζει νέους καλλιτέχνες.
«Believe.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια των ΙΕΚ ΞΥΝΗ
24.08.2016 10:16
Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά... πίστεψέ το!
Η SOL χορηγός για 3η χρονιά στο TEDx Thessaloniki
15.04.2016 13:15
H 7η διοργάνωση του TEDx Thessaloniki ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, με τη SOL να βρίσκεται στο Μ2 (Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης) και να εμπνέει τα «ελεύθερα πνεύματα» της πόλης.
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».