Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2017

La Potenza di Fiati: Μουσική για πνευστά στον Πειραϊκό Σύνδεσμο

La Potenza di Fiati: Μουσική για πνευστά στον Πειραϊκό Σύνδεσμο

Το Εργαστήριο Μουσικής Εκτέλεσης operArtLab υποδέχεται την νέα καλλιτεχνική σεζόν 2014 - 2015 με την πρώτη συναυλία του Συνόλου Μουσικής Δωματίου newmixedmediaensemble στην Κεντρική Αίθουσα Εκδηλώσεων του Πειραϊκού Συνδέσμου το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 20:00, με τίτλο:  “La Potenza di Fiati” με πρωτότυπα έργα ρεπερτορίου και μεταγραφές για πνευστά, από το τέλος του Baroque μέχρι τις μέρες μας.

 

Στην πρώτη συναυλία του Κύκλου, θα ακουστούν:

-Franz Joseph Haydn, Divertimento in G (Hoboken II:3) (*)

-Wolfgang Amadeus Mozart, Serenade in Es (KV 375)

-Ludwig van Beethoven, Octet, Op. 103

-Lucio Antonio Vivaldi, Κοντσέρτο για Βιολί σε Σολ Ελάσσονα “L’Estate”, Op. 8/2 (*)

 

Εκτός Προγράμματος:

-Wolfgang Amadeus Mozart, Άρια “Der Holle Rache“ (από την όπερα «Ο Μαγικός Αυλός»)

 

Επανενορχήστρωση - μεταγραφή για σύνολο πνευστών: Νίκος Αθανασόπουλος

Συμμετέχουν οι μουσικοί του Συνόλου Μουσικής Δωματίου newmixedmediaensemble:

Κωνσταντίνα Βεντούρη - Ρούσσου (Φλάουτο), Ζωή Βαφειάδη (Όμποε), Ιάσων Μήτσιος (Κλαρινέτο Sib),  Βασίλης Μπίλλας (Κλαρινέτο Sib), Λάμπρος - Ιωάννης Lapin (Φαγκότο), Ειρήνη Τσικρίκη (Φαγκότο), Δήμος Πολυμέρης (Κόρνο Fa), Νίκος Πέτσας (Κόρνο Fa), Μαρία Μαζαράκη Αινιάν (Τσέλο), Λουκάς Κερκύρας (Μπασό).

 

Συμμετέχουν φιλικά οι σολίστ:

Βασιλική Βλαμάκη (Σοπράνο)

Μελίνα Γαλανού (Βιολί)

Μουσική Διεύθυνση: Νίκος Αθανασόπουλος

Σχετικές ειδήσεις
Ο Σκαλκώτας και τα πνευστά στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
14.02.2017 16:14
Οι συνθέσεις για πνευστά του Νίκου Σκαλκώτα (1904-1949), δημιουργίες τεχνικής τελειότητας και υψηλής αισθητικής, αποτελούν λαμπρά μνημεία του σύγχρονου πολιτισμού, όπως άλλωστε το σύνολο της εργογραφίας του, η οποία εξακολουθεί να συγκινεί τον σημερινό ακροατή και να κεντρίζει το ενδιαφέρον του. Έτσι, τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου, στις 8:30 το βράδυ, το κοινό της Αίθουσας Δημήτρης Μητρόπουλος θα έχει τη σπάνια ευκαιρία να απολαύσει τη Σονάτα κοντσερτάντε για φαγκότο και πιάνο, τα Κουαρτέτα αρ. 1 και αρ. 2 για πιάνο και πνευστά, το Κοντσερτίνο για όμποε και πιάνο και το Κοντσερτίνο για τρομπέτα και πιάνο. Τα έργα ερμηνεύουν οι: Σπύρος Κοντός (όμποε), David Tomàs Realp [Νταβίντ Τομάς Ρεάλπ] (φαγκότο), Γιάννης Καραμπέτσος (τρομπέτα) και Λητώ Θώμου (πιάνο).
Πράξεις για 5 από το Ventus Ensemble στις Άλλες Παράλληλες
06.02.2017 16:40
Την Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου το σύνολο Ventus Ensemble συμμετέχει στις Άλλες Παράλληλες του Πόρτα με μια ξεχωριστή συναυλία δωματίου στην οποία θα παρουσιαστούν τα κουιντέτα για πνευστά και πιάνο των Μότσαρτ και Μπετόβεν, ενώ παρεμβάλλεται το κουιντέτο ξύλινων πνευστών Sing! (2011) του Κορνήλιου Σελαμσή.
Αφανής Γεωμετρία: Συναυλία Μουσικής Δωματίου με έργα του Θανάση Δρίτσα
24.03.2016 14:45
Την Κυριακή 3 Απριλίου στις 8 μ.μ. στην Αίθουσα Τέχνης Εστουδιαντίνα, ο γνωστός Καρδιολόγος, Συγγραφέας και Συνθέτης Θανάσης Δρίτσας, παρουσιάζει έναν κύκλο έργων μουσικής δωματίου, υπό τον τίτλο «Αφανής Γεωμετρία».
The Sound of Color: Φ. Φλωρίδης, Γ. Δημητριάδης και Α. Καραουλάνης live στο ΚΕΤ
29.02.2016 12:24
Μία βραδιά κάθε μήνα, ο Γιάννης Αναστασάκης (Εlektronik Meditation) προσκαλεί στο χώρο διαφορετικούς μουσικούς και visual artists για να συμμετάσχουν αυτοσχεδιαστικά ή προμελετημένα στη δημιουργία ενός in situ, οπτικο-ακουστικoύ project. Στην πέμπτη αυτή παράσταση προσκεκλημένοι είναι οι Φλώρος Φλωρίδης (πνευστά, ηλεκτρονικά), Γιώργος Δημητριάδης (ντραμς) και Ανδρέας Καραουλάνης (live animation).
Μία μελωδία… χίλιες εικόνες!: συναυλία μουσικής δωματίου της ΚΟΑ στο Gazarte
25.02.2016 14:08
Δεν είναι καινούρια διαπίστωση, ούτε ακριβώς πρωτότυπη: στα νοερά «παιχνίδια» των κινηματογραφικών συνειρμών, βασικό ρόλο παίζει πολύ συχνά και η μουσική μνήμη. Είναι π.χ. σχεδόν αδύνατον να επαναφέρει κάποιος στη φαντασία του από τον «Νονό» ΙΙΙ του Κόπολα, την περίφημη σκηνή του πυροβολισμού και του θανάτου της «Μαίρη Κορλεόνε» (Σοφία Κόπολα) και του θρήνου του πατέρα της «Μάικλ Κορλεόνε» (Αλ Πατσίνο) στα σκαλιά του Τεάτρο Μάσιμο του Παλέρμο, χωρίς τη μουσική υπόκρουση της Cavalleria rusticana του Πιέτρο Μασκάνι.