Το Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις ΙΙΙ που διοργανώνει το Beton7 συνεχίζεται το έργο Η αγριόπαπια του Χένρικ Ίψεν, από τις 5 Φεβρουαρίου 2014.

Vildanden, 1884: Μια διάλεξη περί του μικροαστικού ψεύδους. Μια ψυχαναλύτρια χρησιμοποιεί ως πειραματόζωα τους ήρωες του Ίψεν για να διερευνήσει αν ο άνθρωπος ζει ευτυχέστερα μέσα στο ψεύδος ή όχι.

Μετάφραση-σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Κοέν
Σκηνικά-Κοστούμια: Αριστείδης Χρυσανθόπουλος
Μουσική επιμέλεια: Μαρία Καβαλλάρη
Φωτογραφίες: Ελεάννα Τσακαλέλλη
Παίζουν (αλφαβητικά): Χαρά Δουφέκα, Ζέττα Ζάρκου, Πάνος Καπλάνης, Εύη Καραδήμα, Κυριάκος Μαρκάτος, Εύη Νταλούκα, Κώστας Πιπερίδης, Αλέξανδρος Τσελεπιδάκης.

Διάρκεια: 70 λεπτά

Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις ΙΙΙ

Το Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού BETON7 στον τρίτο χρόνο του Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις επέλεξε για θεατρολογικό άξονα το ‘Θέατρο των Ιδεών’ δίνοντας μια συνέχεια στην Αρχαία Τραγωδία και τον Σαίξπηρ που ήταν οι θεματικοί άξονες των προηγούμενων χρόνων.

Το ‘Θέατρο των Ιδεών’ συνδέεται με το αστικό δράμα στις βόρειες λογοτεχνίες και η επιρροή του στην ελληνική δραματολογία εισάγει κοινωνικούς προβληματισμούς πάνω στην ατομική ανεξαρτησία, τα προβλήματα των διαπροσωπικών σχέσεων, τις θρησκευτικές επιρροές και τις κοινωνικές προλήψεις.  

Οι μοντερνιστές Ίψεν, Βέντεκιντ, Στρίντμπεργκ, Σνίτσλερ αλλά και οι Ξενόπουλος, Καζαντζάκης, Ταγκόπουλος, Παλαμάς αρθρώνουν μια διαμαρτυρία μέσα από το θέατρο για τα κοινωνικά δρώμενα. Η τάση αυτή καταγράφει την κοινωνική υποκρισία, την ηθική στα ζητήματα των ερωτικών σχέσεων, την χειραφέτηση της γυναίκας, την κοινωνική δικαιοσύνη αλλά και μεμονωμένες πράξεις σαν ειδικές περιπτώσεις ενός κοινωνικού κώδικα.

Το ΒΕΤΟΝ7 σε μια συγκυρία που η πνευματικότητα στην τέχνη αναζητά ταυτότητα και αληθινές πηγές έμπνευσης, σε συνεργασία με τις ομάδες που συμμετέχουν στο Φεστιβάλ προτείνει κείμενα από τον Στρίντμπεργκ στον Καζαντζάκη για ένα μακρύ ταξίδι με όχημα το θέατρο και σταθερό σημείο αναφοράς την απόλυτη αφοσίωση στην τέχνη και την κοινωνία.