Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017

Άννα Λάσκαρη - Suspended Forces: Έκθεση στην γκαλερί a.antonopoulou.art

Άννα Λάσκαρη - Suspended Forces: Έκθεση στην γκαλερί a.antonopoulou.art

H νέα ατομική έκθεση της Άννας Λάσκαρη με τίτλο “Suspended Forces” εγκαινιάζεται στην γκαλερί

a.antonopoulou.art την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013 στις 19:00.

 

Το Suspended Forces της Άννας Λάσκαρη είναι ένα έργο για το σύγχρονο πλήθος, την αμφιθυμία του και τον μετέωρο τρόπο ύπαρξης του. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η έννοια του πλήθους δε μπορεί παρά να εμπεριέχει τη συναίνεση αλλά και τη σύγκρουση, την τάση για αντίσταση αλλά και για καταστροφή, η καλλιτέχνης στρέφεται εκ νέου στην εικόνα του σμήνους για να αποτυπώσει τις αντίρροπες αυτές δυνάμεις και να περιγράψει τη διαμόρφωση του πλήθους στη σύγχρονη πραγματικότητα.

 

Το σμήνος των αφρόνων επιτιθεμένων πουλιών που παραπέμπει στο ετερόκλητο πλήθος των μητροπόλεων είχε ήδη απασχολήσει τη Λάσκαρη το 2010 στο ομώνυμο animation Swarm. Το σμήνος που τότε παρουσιαζόταν οργανωμένο και απειλητικό, έτοιμο να επιτεθεί, τώρα στο νέο μεγάλο ασπρόμαυρο σχέδιο μοιάζει ανεξέλεγκτο και αυτοκαταστροφικό. Το χαρακτηρίζει η εσωτερική σύγκρουση και αγωνία. Στο Suspended Forces, το σμήνος φαίνεται πια να έχει περάσει στον ιδιωτικό μας χώρο και να έχει διαρρήξει τα όρια ιδιωτικού και δημόσιου, ατομικού και συλλογικού, του 'μέσα' και του 'έξω'. Οτιδήποτε οικείο πλέον παραγκωνίζεται και κάτι βίαιο συνεχώς υπονοείται. Τα αντικείμενα που κυριαρχούν στο χώρο αν και γνώριμα είναι παραμορφωμένα, αναποδογυρισμένα ή παραπεταμένα. Το χρώμα απουσιάζει. Σχέδια, αντικείμενα και φωτογραφίες εκφράζουν τη συνεχή σύγκρουση αλλά και αλληλεξάρτηση αντίθετων δυνάμεων που μοιάζουν να μένουν μετέωρες.

 

To Suspended Forces είναι ένα σχόλιο για την σύγχρονη Αθήνα και τους κατοίκους της, για μια μητρόπολη αντιμέτωπη με την ύφεση αλλά και με το ίδιο της το μέλλον. Αφορά στην παθολογία ενός πλήθους που παλεύει να συγκροτηθεί και να αποτελέσει και πάλι οργανωμένο σμήνος επιχειρώντας να διαφύγει του αδιεξόδου στο οποίο βρίσκεται.


Η Άννα Λάσκαρη γεννήθηκε στην Αθήνα. είναι απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στη ζωγραφική και τη χαρακτική στο Pratt Institute και παρακολούθησε μαθήματα ανατομίας για καλλιτέχνες με τον Robert Beverly Hale στο Art Students League στη Νέα Υόρκη. Έχει παρουσιάσει το έργο της σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα, την Ευρώπη και την Αμερική. Πρόσφατα συμμετείχε σε εκθέσεις στο Palais de Tokyo στο Παρίσι, το Goethe Institute στη Άγκυρα και το vkunst στη Φρανγκφούρτη. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα από το 2006, μετά από πολυετή διαμονή στη Νεα Υόρκη. Αυτό το διάστημα αναπτύσσει ένα νέο αλληλεπιδραστικό έργο για την περίοδο ύφεσης και αντίστασης στην Αθήνα.
 

Σχετικές ειδήσεις
Έκθεση της Annette Luycx στη γκαλερί ena contemporary
01.03.2017 12:25
Οι kaplanon galeries παρουσιάζουν στην γκαλερί ena contemporary την ατομική έκθεση φωτομοντάζ της Annette Luycx με τίτλο Συμβίωση και σύγκρουση.
Spiritual Desert, έκθεση των Nithah και Michael Stöcklin στη γκαλερί a.antonopoulou.art
26.01.2017 10:54
Η γκαλερί a.antonopoulou.art έχει την ευχαρίστηση να παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τους φωτογράφους Nithah και Michael Stöcklin. Έκθεση την οποία επιμελήθηκε ο Paulo S. Rufino Henrique, εικαστικός και κινηματογραφικός επιμελητής.
Το Ντεπό της Γκαλερί στην a.antonopoulou.art
16.12.2016 14:13
Συνδυάζοντας το Gallery Weekend 2016, τον αποχαιρετισμό του έτους και τα εγκαίνια της νέας ομαδικής έκθεσης "Το Ντεπό της Γκαλερί", η γκαλερί a.antonopoulou.art μας καλεί το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου, 12:00-19:00 στο χώρο της για τα εγκαίνια και ένα εορταστικό πάρτι.
Ένας, κανένας και χίλιοι εκατό: έκθεση του Μιχάλη Γ. Καλλιμόπουλου στη γκαλερί a.antonopoulou.art
20.10.2016 10:36
Η γκαλερί a.antonopoulou.art εγκαινιάζει το Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016 την ατομική έκθεση του Μιχάλη Γ. Καλλιμόπουλου, με τίτλο Ένας, κανένας και χίλιοι εκατό.

Ατομική έκθεση του Γιάννη Γίγα στη γκαλερί ΑΔ
15.06.2016 11:40
Την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016 στις 20:00 εγκαινιάζεται η ατομική έκθεση του Γιάννη Γίγα στην γκαλερί ΑΔ.