Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

Γάμοι, Κηδείες και δεν έχω τίποτα να φορέσω της Άννας Χατζησοφιά στο Booze Cooperativa

Γάμοι, Κηδείες και δεν έχω τίποτα να φορέσω της Άννας Χατζησοφιά στο Booze Cooperativa

Το Booze Cooperativa παρουσιάζει το θεατρικό έργο της Άννας Χατζησοφιά «Γάμοι, κηδείες και δεν έχω τίποτα να…

Φορέσω» από τις 5 Φεβρουαρίου κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

 

Πόσες φορές δεν αναπόλησες ένα φόρεμα με ιδιαίτερη σημασία; Είναι πάντα η μόδα συνώνυμο της ψυχοσύνθεσης μιας γυναίκας; Και πώς μπορούν να οριστούν οι πιο σημαντικές σχέσεις και καταστάσεις στη ζωή της από τον τρόπο που επιλέγει να ντύνεται; 

 

Μια κωμωδία σύγχρονης φόρμας όπου πέντε γυναίκες ανεβαίνουν στη σκηνή για μια θεατρική πρόβα η οποία σταδιακά εξελίσσεται σε παράσταση . Βασικός άξονας της αλληλεπίδρασης τους είναι η εξάρτηση που όλες οι γυναίκες έχουν με τα ρούχα. Μέσα από μια σύνθεση μονολόγων, ντουέτων και κουαρτέτων ανακαλύπτουμε πόσο άρρηκτα συνδεδεμένο είναι το ντύσιμο της γυναίκας με τις πιο σημαντικές και απόκρυφες στιγμές της ζωής της. 
Στη σκηνή του Booze Cooperativa (Κολοκοτρώνη 57, Αθήνα), κάθε Δευτέρα και Τρίτη (από 5 Φεβρουαρίου έως 26 Μαρτίου 2013), παρουσιάζεται το θεατρικό έργο «Γάμοι, Κηδείες και δεν έχω τίποτα να φορέσω» της Άννας Χατζησοφιά – εμπνευσμένο από τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας και την πορεία της προς το σήμερα μέσα από την κληρονομιά της από προηγούμενες δεκαετίες.


Οι πέντε γυναίκες – περσόνες ξετυλίγουν τις διαφορετικές ιστορίες τους που μας παραπέμπουν χρονικά σε διαφορετικά χρονικά σημεία της σύγχρονης Ελληνικής πραγματικότητας από τα fifties έως τη σημερινή κρίση, με ενδιάμεσους σταθμούς τη μεταπολίτευση, το «ταγάρι look» και τα τρελά eighties. Μέσα από εμπειρίες-σταθμούς στη ζωής τους, που καταγράφηκαν με αναφορές στη μόδα της κάθε περιόδου, ζωντανεύει μπροστά στα μάτια μας η προσωπική αλήθεια της κάθε γυναίκας.

 


Ένα κείμενο με εναλλαγές ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα, ένα μεταμοντέρνο σπονδυλωτό γυναικείο έργο όπου η Άννα Χατζησοφιά περιγράφει την εσωτερική διαδρομή πέντε γυναικών σαν να σκιτσάρει σχέδια ενός μόδιστρου. Η μεταμόρφωση ξεκινάει εξωτερικά για να γίνει εσωτερική και να επηρεάσει το περιβάλλον έτσι όπως μόνο οι γυναίκες μπορούν.
 

 

Κείμενo - Σκηνοθεσία: Άννα Χατζησοφιά 
Βοηθός Σκηνοθέτη: Διονύσης Τσιλιμιδός
Κοστούμια: Χρήστος Πετρίδης (Οίκος FALIAKOS by Petridis)
Σκηνικά – Video Animation: Λίνα Μαντίκου
Χορογραφία: Βαλεντίνη Βεργοπούλου  
Φωτισμοί: Σεραφίνα Σιδέρη & Διονύσης Γαγάτσος
Μουσική & Sound Design: Ισμήνη Πεπέ
Φωτογραφίες: Μελίνα Δοσίου

Παίζουν με αλφαβητική σειρά: Νικολέττα Βλαβιανού, Σύλβια Δελικούρα, Άννα Κουρή, Καίτη Παπανίκα και Ελένη Φίλιππα 

Σχετικές ειδήσεις
Μωρό μου, με την Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου στο Χυτήριο
08.11.2016 11:57
Η Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου, ερμηνεύει τον ρόλο μιας γυναίκας που «διανυκτερεύει» στον θεατρικό μονόλογο «ΜΩΡΟ ΜΟΥ» σε κείμενο της ίδιας. Την σκηνοθεσία υπογράφει ο Κωνσταντίνος Χατζής. Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Χυτήριο.
Μετάξι: Ένα θεατρικό ντοκιμαντέρ για την μεταξοβιομηχανία «Χρυσαλίς» Γουμένισσας
04.08.2016 17:14
Η καλλιτεχνική ομάδα «Δρώσα Τέχνη» σε συνεργασία με τη Θεατρική Ομάδα «Ο Θίασος των Ονείρων» παρουσιάζουν το «Μετάξι», ένα θεατρικό ντοκιμαντέρ για την μεταξοβιομηχανία «Χρυσαλίς» Γουμένισσας, την Κυριακή 7, Δευτέρα 8 και Τρίτη 9 Αυγούστου 2016 στις 9.15 μ.μ, στην εσωτερική αυλή του Μεταξουργείου «Χρυσαλίς» στη Γουμένισσα.
Πατριδογνωσία ή τίποτα πια δεν είναι για συγγνώμη στο Θέατρο Ρεματιάς
30.06.2016 13:50
Η πολιτική επιθεώρηση τσέπης, Πατριδογνωσία ή τίποτα πια δεν είναι για συγγνώμη, που παρουσιάζει φέτος για τρίτη χρονιά ο Γεράσιμος Γεννατάς, έρχεται την Τρίτη 5 Ιουλίου στο Φεστιβάλ Ρεματιάς 2016 – «Νύχτες Αλληλεγγύης», σε μια παράσταση με ελεύθερη είσοδο.
Το Ψάρι επιστρέφει στο Booze
21.03.2016 11:12
Το Ψάρι, η παράσταση που τόσο αγαπήθηκε από κοινό και δημοσιογράφους, επιστρέφει στη σκηνή του Booze Cooperativa.
Η Γυναίκα της Ζάκυνθος, του Δ. Σολωμού στο Booze Cooperativa
17.03.2016 11:40
Το Booze Cooperativa μας προσκαλεί στην παράσταση Η Γυναίκα της Ζάκυθος, το έργο του Διονύσιου Σολωμού, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία της Φωτεινής Καπελλάκη και της Κατερίνας Παπαγεωργίου.