Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

Το επιχειρηματικό Μουσείο, Στρατηγικές και μοντέλα ανάπτυξης και χρηματοδότηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών

Το επιχειρηματικό Μουσείο, Στρατηγικές και μοντέλα ανάπτυξης και χρηματοδότηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών

Το Αμερικανικό Γενικό Προξενείο στη Θεσσαλονίκη μαζί με το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και το Βρετανικό Συμβούλιο, διοργανώνουν ημερίδα τη Δευτέρα...

5 Νοεμβρίου, 10:30-14:30,  με θέμα «Το Επιχειρηματικό Μουσείο: Στρατηγικές και μοντέλα ανάπτυξης και χρηματοδότησης μη κερδοσκοπικών οργανισμών». 
 

Στόχος της επιστημονικής αυτής συνάντησης είναι η ανταλλαγή απόψεων σε δύο κρίσιμους τομείς ενδιαφέροντος της μουσειακής κοινότητας και των μη-κερδοσκοπικών οργανισμών, ειδικά σε περίοδο οικονομικής κρίσης: τις στρατηγικές ανάπτυξης και αποτελεσματικής προώθησης προγραμμάτων ώστε τα μουσεία και οι πολιτιστικοί οργανισμοί γενικότερα να προσελκύσουν το κοινό τους και την ανεύρεση νέων πηγών χρηματοδότησης ώστε να εξασφαλίσουν την οικονομική τους αυτάρκεια και βιωσιμότητα.
 

Ομιλητές στην ημερίδα θα είναι ο Ράιαν Φρεντς, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων του Walker Art Center, o Τζέιμς Ρ. Χάκνυ, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων Alexander Haas και ειδικός για χορηγίες σε Μουσεία,  και ο Δρ. Φάνης Βάρβογλης, Chair Anatolia Business School και Μέλος ΔΣ του ΚΜΣΤ.
 

Η ημερίδα απευθύνεται στο επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό μουσείων, πολιτιστικών και μη-κερδοσκοπικώνοργανισμών, την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, αλλά και γενικά σε όλους όσοι επιθυμούν να ενημερωθούν για την ανάπτυξη και βιωσιμότητα των πολιτιστικών ιδρυμάτων.
 

Η φετινή ημερίδα διοργανώνεται σε συνέχεια του επιτυχημένου συνεδρίου «Το Δικτυωμένο Μουσείο» για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα προγράμματα πολιτιστικών ιδρυμάτων,  που έλαβε χώρα το Φθινόπωρο του 2011 και προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών εκπροσώπων μουσείων και πολιτιστικών οργανισμών.
 

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
10:30  Εγγραφές
11:00–11:15 Χαιρετισμοί
11:15–11:45 RYAN FRENCH, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων, Walker Art Center
«Μάρκετινγκ στον 21ο Αιώνα: Προσέλκυση Κοινού, Δημιουργία Σχέσεων και Αύξηση Εσόδων»
21st Century Marketing: Engaging Audiences, Creating Relevancy, and Boosting Earned Income
11:45-12:00 Ερωτήσεις
12:00-12:15 Διάλειμμα
12:15-12:45 JAMES HACKNEY, Διευθύνων Σύμβουλος Ειδικός Χορηγιών για Μουσεία, Εταιρείας Συμβούλων Alexander Haas
«Προσκαλέστε τη Φιλανθρωπία για να Αυξήσετε τα Έσοδα μέσω Χορηγιών: Σύλλογος Μελών, Ιδιωτικές Δωρεές και Μεγάλες Δωρεές»
Inviting Philanthropy to Build Contributed Income: Memberships, Private Gifts and Major Gifts
12:45-13:00  Ερωτήσεις
13:00-13:30 Δρ ΦΑΝΗΣ ΒΑΡΒΟΓΛΗΣ, Chair Anatolia Business School, Μέλος ΔΣ του ΚΜΣΤ
«Πώς ο Ρόλος των Μουσείων Αλλάζει και πώς αυτό Επιδρά στις Δυνατότητες  Χρηματοδότησής τους»
Museums’ New Role and its Impact on Funding Possibilities
13:30-13:45                      Ερωτήσεις
13:45-14:00 Συμπεράσματα της Διευθύντριας του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, Μαρίας Τσαντσάνογλου
14:00-14:30 Συζήτηση