Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2017

Οιδίπους Τύραννος: Θεατρική κριτική για την παράσταση

Οιδίπους Τύραννος: Θεατρική κριτική για την παράσταση

Κριτική θεάτρου για την παράσταση της αρχαίας τραγωδίας του Σοφοκλή με τίτλο «Οιδίπους Τύραννος»…

…σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις, στην Επίδαυρο.

 

Κείμενο: Μαριάνθη Κουνιά


Ο Οιδίποδας Τύραννος άνοιξε το φεστιβάλ Επιδαύρου στις 6 και 7 Ιουλίου. 


Διαβάστε εδώ ολόκληρη την κριτική

Σχετικές ειδήσεις
«Φιλοκτήτης»: Όταν η ποίηση συναντά τον αρχαίο μύθο του Σοφοκλή
23.09.2016 17:52
Με αφορμή τον δραματικό μονόλογο του Γιάννη Ρίτσου «Φιλοκτήτης», βρέθηκα για δεύτερη φορά στο παραδοσιακό πλακιώτικο Βρυσάκι με την εσωτερική αυλή, τη σκαλιστή σκάλα και τις ξύλινες καρέκλες του να φυσούν ένα φθινοπωρινό αεράκι άλλης εποχής. Και πάλι σε έργο του σκηνοθέτη και ηθοποιού Ένκε Φεζολλάρι, που μετά τη Μπερνάρντα Άλμπα του επιστρέφει ερμηνεύοντας ένα υπέροχο και βαθύ κείμενο.
Παράσιτα- Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος: Κριτική θεάτρου
16.03.2016 11:22
«H Μέι δεν είχε πάρει ποτέ ναρκωτικά...το φαντάζεσαι να μην χρειάζεται να πάρεις τίποτα;» Φαντάζεσαι έναν άνθρωπο που να μην έχει ανάγκη να γεμίσει τις φλέβες του με «άσπρη» για να νιώσει καλά; Φαντάζεσαι πόσο ανυπέρβλητο εμπόδιο είναι για την Πινκ και τη Ρόλλυ το πιο αυτονόητο πράγμα του κόσμου;
Dogville- Έφη Γούση: Κριτική θεάτρου
15.02.2016 16:23
Έστω ότι το Dogville είναι ένα κουτί. Οι ελάχιστοι κάτοικοί του είναι φιλήσυχοι, φιλόζωοι και αλληλέγγυοι. Φροντίζουν με επιμέλεια τα δέντρα, σκουπίζουν το μονοπάτι έξω από το σπίτι τους, φτυαρίζουν μαζί το χιόνι. Πλένουν, σφουγγαρίζουν και προσέχουν με εμμονική προσήλωση να εξαφανίσουν και τον παραμικρό λεκέ από τα πεντακάθαρα στεγανά που τους χωρίζουν από τον έξω κόσμο. Είναι άραγε και οι καρδιές τους εξίσου καθαρές;
Φάουστ- Κατερίνα Ευαγγελάτου: Κριτική θεάτρου
03.02.2016 15:47
Ο Φάουστ του Γκαίτε αποτελεί πάντοτε μια μεγάλη πρόκληση τόσο για τους σκηνοθέτες που αναλαμβάνουν να φέρουν στα μέτρα ενός θεατρικού σκηνικού τον οργιαστικό κόσμο του Γερμανού δημιουργού, όσο και για τους ηθοποιούς που καλούνται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις κάποιων από τους πιο διφορούμενους και απαιτητικούς ρόλους της παγκόσμιας δραματουργίας.
Το παιχνίδι του τέλους- Ομάδα Χρώμα, Κωνσταντίνος Χατζής: Κριτική θεάτρου
02.02.2016 16:02
Ποιά η έννοια του τέλους για τον άνθρωπο; Είναι το τέλος της βιολογικής ζωής με τον ερχομό του θανάτου; Το τέλος μιας οδυνηρής κατάστασης και η σπίθα μιας καινούριας προοπτικής; ΄Η μήπως το τέλος των αξιών, των ιδανικών κι ενός ολόκληρου παγιωμένου πολιτισμού;