Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Ποιος σκότωσε την Άμπιγκεηλ του Διονύση Κοριανίτη στο Theatrovictoria

Ποιος σκότωσε την Άμπιγκεηλ του Διονύση Κοριανίτη στο Theatrovictoria

H καλλιτεχνική εταιρεία F.O.B.I Art (Find Other Borders In Art) σηκώνει αυλαία στο THEATROVICTORIA από τις

2 Μαρτίου και κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, σε μια από τις πιο ανατρεπτικές κωμωδίες της φετινής χρονιάς. Πρόκειται για το ολοκαίνουριο σπαρταριστό θεατρικό έργο του Διονύση Κοριανίτη  «Ποιος σκότωσε την Άμπιγκεηλ». Μυστήριο και απρόσμενα γεγονότα, συνθέτουν μια απολαυστική και ξεκαρδιστική παράσταση!

 

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ


Ο Ερρίκος ήταν ένας καταξιωμένος σκηνοθέτης του πρωτοποριακού θεάτρου. Ο δίδυμος αδελφός του, Στάθης, είναι ένας απλοϊκός νησιώτης με πλήρη άγνοια του θεατρικού χώρου. Ύστερα από ένα δυστύχημα που στοιχίζει τη ζωή του πρώτου, ο Στάθης παίρνει τη θέση του αδερφού του και καλείται μέσα σε λίγες μέρες να ανεβάσει την Ηλέκτρα του Σοφοκλή.  Ο Στάθης χωρίς να υπολογίσει τις συνέπειες προσπαθεί να πείσει τους πάντες ότι είναι ο Ερρίκος! Στην ταραχή του, προσφεύγει στην ξαδέλφη του, αποκαλύπτοντάς της την αλήθεια. Όμως, η κατάσταση δυσκολεύει περισσότερο όταν ένας δημοσιογράφος μπλέκεται στα πόδια τους και δυο απόπειρες δολοφονίας σημειώνονται εν ώρα πρόβας. Το βράδυ της Πρεμιέρας θα αποδειχθεί καταστροφικό… ή όχι;

 

ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ


Το έργο διαδραματίζεται στο σήμερα και στην Ελλάδα. Οι ήρωες του συγγραφέα όμως μοιάζουν να ξεπηδούν από ταινία του Μπάστερ Κήτον. Καλοντυμένοι αλλά γκαφατζήδες, χορεύουν swing και παρουσιάζονται μπροστά μας σε μια παράσταση εντελώς κινηματογραφική, με αισθητικές αναφορές στην αμερικάνικη δεκαετία του ’30, και εμβόλιμα video με αποκαλύψεις για το παρελθόν και το παρόν τους, που εκτινάσσουν το φινάλε σε ξέφρενο ρυθμό και γέλιο.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Ελένη Δάγκα
Σκηνικά – Κοστούμια:  Κατερίνα Ζουράρη
Μουσική: Πρόδρομος Καραδελόγλου
Σκηνοθεσία video: Νάντια Σκούρτη (γραφιστική επεξεργασία by SERO)
Φωτισμοί: Αλέξης Πηλός
Διανομή (με σειρά εμφάνισης): Ανδρέας Ζήκουλης, Στέλλα Μπαλωμένου, Γιώργος Ζαχαράκης, Μαριάνθη Κολιάκη, Μαρία Δεληκωνσταντίνου, Παναγιώτης Καρμάτης.
Ειδική Συμμετοχή: Κωνσταντίνος Τζούμας
 

 

Σχετικές ειδήσεις
Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ, του Έντουαρντ Άλμπυ στο Από Μηχανής
25.01.2017 14:54
Το έργο του Έντουαρντ Άλμπυ «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ», πρόκειται να ανέβει στο Από Μηχανής Θέατρο από τις 8 Μαρτίου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη, με τους Άκι Βλουτή, Νίκη Παλληκαράκη, Σαράντο Γεωγλερή και Τζωρτζίνα Λιώση.
Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ, στο Από Μηχανής Θέατρο
03.01.2017 15:51
Το έργο του Έντουαρντ Άλμπυ «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ», πρόκειται να ανέβει στο Από Μηχανής Θέατρο από τις 15 Φεβρουαρίου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη, με τους Άκι Βλουτή, Νίκη Παλληκαράκη, Σαράντο Γεωγλερή και Τζωρτζίνα Λιώση.
Yard Gal, της Rebecca Prichard στον Πολυχώρο VAULT
09.12.2016 15:49
Ο Πολυχώρος VAULT παρουσιάζει για 1η φορά στην Ελλάδα, το βραβευμένο με Critics' Circle ως το πιο υποσχόμενο θεατρικό έργο της Rebecca Prichard, YARD GAL, σε μετάφραση Στίλβης Ψιλοπούλου και σε σκηνοθεσία Aλέξανδρου Σταύρου, από την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016 έως 30 Ιανουαρίου 2017, κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 23:30 και Δευτέρα στις 20:00. Η παράσταση είναι ακατάλληλη για ανηλίκους.
Μετάξι: Ένα θεατρικό ντοκιμαντέρ για την μεταξοβιομηχανία «Χρυσαλίς» Γουμένισσας
04.08.2016 17:14
Η καλλιτεχνική ομάδα «Δρώσα Τέχνη» σε συνεργασία με τη Θεατρική Ομάδα «Ο Θίασος των Ονείρων» παρουσιάζουν το «Μετάξι», ένα θεατρικό ντοκιμαντέρ για την μεταξοβιομηχανία «Χρυσαλίς» Γουμένισσας, την Κυριακή 7, Δευτέρα 8 και Τρίτη 9 Αυγούστου 2016 στις 9.15 μ.μ, στην εσωτερική αυλή του Μεταξουργείου «Χρυσαλίς» στη Γουμένισσα.
Οι τρεις πρώτες παραστάσεις της νέας σεζόν στο Απο Μηχανής Θέατρο
22.06.2016 13:34
Η Εταιρεία Θεάτρου Συν Επί παρουσιάζει για την πρώτη θεατρική περίοδο στο Από Μηχανής Θέατρο τα έργα "Πάρτυ Γενεθλίων" του Χάρολντ Πίντερ, Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ του Έντουαρντ Άλμπυ και "Ο Πίθηκος του Κάφκα" του Κόλιν Τίβαν, διασκευή από το μυθιστόρημα του Κάφκα "Αναφορά σε μια Ακαδημία" (1917).