Άρθρα

Μιχάλης Βιρβιδάκης: Γαμώτο μου, όλα σαν ντεζαβού είναι!

Ο Μιχάλης Βιρβιδάκης γράφει στο CultureNow ένα σχόλιο πάνω στην προετοιμασία της...

Σαμσών Ρακάς: Το «Θεόφιλος Sold» είναι ένα θεατρικό statement

O Σαμσών Ρακάς υπογράφει το κείμενο της παράστασης «Θεόφιλος Sold» και γράφει...

Νάνσυ Σιδέρη: Ποιος μπορεί να πει ότι δεν υπήρξε ο Χακ Φιν ή η Τζέην Έυρ ή ο Χίθκλιφ;

Η Νάνσυ Σιδέρη γράφει στο CultureNow για τις αδερφές Μπροντέ, τις ιστορίες...

Νάνα Παπαδάκη: Ένα ακρωνύμιο για την «Τιμάνδρα» του Θοδωρή Καλλιφατίδη

H Νάνα Παπαδάκη γράφει στο CultureNow ένα ιδιαίτερο αρκτικόλεξο, που μας εισάγει...

Αλκίνοος Δωρής: Ένα μικρό κείμενο για το «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας»

Ο Αλκίνοος Δωρής, που σκηνοθετεί το σαιξπηρικό έργο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» στο...

Αναστασία Κουμίδου: «Mengele», ονομάζει ο Τριαρίδης το έργο

Η Αναστασία Κουμίδου γράφει στο CultureNow για την πορεία της και το...

Εμμανουήλ Κωνσταντινίδης: Ο «Άτλας» είναι ένα έργο που δίνει έμφαση στην μοναξιά της ανθρώπινης ύπαρξης

Ο Εμμανουήλ Κωνσταντινίδης υπογράφει το κείμενο και τη σκηνοθεσία του έργου «Άτλας»,...

Κορίνα Κόκκαλη & Simon Gleave: Μπορεί κάτι ανησυχητικό να είναι και όμορφο;

Οι Simon Gleave και Κορίνα Κόκκαλη, από την ομάδα JEUDi, γράφουν στο...

Στεφανία Σαμαρά: Το «Άουστρας ή η αγριάδα» είναι ένα έργο που μιλά για τον μέσο Έλληνα φασίστα

Η Στεφανία Σαμαρά σκηνοθετεί, αλλά και συμμετέχει στην παράσταση «Άουστρας ή η...