Άρθρα

Αλκίνοος Δωρής: Ένα μικρό κείμενο για το «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας»

Ο Αλκίνοος Δωρής, που σκηνοθετεί το σαιξπηρικό έργο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» στο...

Αναστασία Κουμίδου: «Mengele», ονομάζει ο Τριαρίδης το έργο

Η Αναστασία Κουμίδου γράφει στο CultureNow για την πορεία της και το...

Εμμανουήλ Κωνσταντινίδης: Ο «Άτλας» είναι ένα έργο που δίνει έμφαση στην μοναξιά της ανθρώπινης ύπαρξης

Ο Εμμανουήλ Κωνσταντινίδης υπογράφει το κείμενο και τη σκηνοθεσία του έργου «Άτλας»,...

Κορίνα Κόκκαλη & Simon Gleave: Μπορεί κάτι ανησυχητικό να είναι και όμορφο;

Οι Simon Gleave και Κορίνα Κόκκαλη, από την ομάδα JEUDi, γράφουν στο...

Στεφανία Σαμαρά: Το «Άουστρας ή η αγριάδα» είναι ένα έργο που μιλά για τον μέσο Έλληνα φασίστα

Η Στεφανία Σαμαρά σκηνοθετεί, αλλά και συμμετέχει στην παράσταση «Άουστρας ή η...

Αλεξάνδρα Καζάζου: Το όραμα της Έφης Μπίρμπα στην ουσία του είναι Άπιαστο

Η Αλεξάνδρα Καζάζου, η οποία συμμετέχει ως ηθοποιός στην παράσταση «Η καρδιά...

Γιώργος Ματζιάρης: Ο «Χρυσός Δράκος» είναι ένα έξυπνο πολιτικά κείμενο

Ο Γιώργος Ματζιάρης μίλησε για την οξυδέρκεια της γραφής του Ρόλαντ Σιμελπφένιχ...

Δέσποινα Σαραφείδου: Ο τίτλος «Μάλο μόμε» προέρχεται από ένα μακεδονίτικο τραγούδι

Η Δέσποινα Σαραφείδου γράφει στο CultureNow για την παράσταση «Μάλο Μόμε ή...

Γιώργος Τζαβάρας: Στην «Τούνδρα» του Σίμωνα ο οίκος δεν είναι καθόλου μα καθόλου οικείος

Ο Γιώργος Τζαβάρας γράφει στο CultureNow για το ιδιαίτερο «οικοσύστημα» που σκηνοθετεί,...

Μανταλένα Καραβάτου: Ακόμα πιστεύω και στην Τέχνη και στον Έρωτα

Η Μανταλένα Καραβάτου, που ερμηνεύει τη «Νίνα», στον «Γλάρο», του Άντον Τσέχωφ...

Δέσποινα Ντορίνα Ρεμεδιάκη: Με τον «Βυσσινόκηπο» φτιάξαμε έναν κήπο συλλογικό

Η Δέσποινα Ντορίνα Ρεμεδιάκη έχει κάνει την δραματουργική επεξεργασία και τη σκηνοθεσία...