Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

Ακακίες: έκθεση ψηφιακής φωτογραφίας στο Strawberry-Mint Art Space

Ακακίες: έκθεση ψηφιακής φωτογραφίας στο Strawberry-Mint Art Space
Ο χώρος τέχνης Strawberry-Mint Art Space παρουσιάζει την έκθεση ψηφιακής φωτογραφίας με τίτλο «Ακακίες» από την

1η μέχρι τις 3 Ιουλίου 2011.

 

Το project με τον τίτλο Ακακίες περιλαμβάνει την προβολή 48 ψηφιακών φωτογραφιών των Ντίνα Κουμπούλη, Σπύρου Κουσουρή, Λυδίας Πολυκανδριώτη και Αγγελικής Στελλάκη. Ο διφορούμενος κοινός τίτλος αναφέρεται -μεταξύ άλλων- στη μεταφορά και τον υβριδικό χώρο που αυτή συστήνει. Πρόκειται για ένα ιδανικό περιβάλλον στο οποίο συνυπάρχουν εικόνες από υπεκφυγές σε ερωτήσεις, δίνοντας απαντήσεις που είχαν αναβληθεί αλλά δεν έχουν ξεχαστεί.

 

Παράξενα τοπία, συμπαντικά μορφώματα και μοτίβα αποκαλύπτουν οι φωτογραφίες της Αγγελικής Στελλάκη που εστιάζουν σε λεπτομέρειες του φυσικού χώρου. Στόχος του παρόντος έργου ήταν να ερευνήσει το πώς το φυσικό περιβάλλον μεταμορφώνεται και αποκτά διαφορετική προοπτική μέσα από μια μεταποιητική διαδικασία.

 

 

Κούραση, εξάντληση, μονοτονία. Με αυτές τις έννοιες συνδέει η Λυδία Πολυκανδριώτη την ασθένεια, εξερευνώντας τες σε μία σειρά φωτογραφιών με θέμα συγκεντρωμένες ποσότητες φαρμακευτικού υλικού και φιαλιδίων. Επιλέγει κοντινές γωνίες λήψης, θέλοντας να παρουσιάσει τα αντικείμενά της «αποστειρωμένα» από το υπόλοιπο περιβάλλον.

 

 

Μια τυχαία στάση με το ΚΤΕΛ σε έναν δρόμο της ελληνικής επαρχίας υπήρξε αφοπλιστική εξαιτίας του πραγματικού και ταυτόχρονα κινηματογραφικού σκηνικού στη μέση του πουθενά. Το σκηνικό αυτό, με την ‘’εκτός τόπου’’ υπερβολή του, αλλά και την ταυτόχρονη γραμμική του λιτότητα, αποτέλεσε το ερέθισμα διαμόρφωσης της σειράς των φωτογραφιών του Σπύρου Κουσουρή.

 

 

Η αδυναμία του να διακρίνεις καθαρά τις συνθήκες που ορίζουν τον χώρο μέσα στον οποίο κινείσαι, αποτελεί το αντικείμενο του έργου που παρουσιάζει η Ντίνα Κουμπούλη. Ακόμα περισσότερο, μέσα από τις φωτογραφίες της περιπλάνησης ενός κοριτσιού σε ένα σκοτεινό βιομηχανικό τόπο, η αδυναμία αυτή, διαπραγματεύεται τις τάξεις του μη-ορατού.

 


Επιμέλεια: Gm Touliatou