Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

Το δάχτυλο στο σημείο του λάθους

Το δάχτυλο στο σημείο του λάθους
«Βάζω το δάχτυλό μου ακριβώς στο σημείο του λάθους»: το τελευταίο μέρος της τριλογίας της ομάδας A.Z.E.R.T. γύρω από την προβληματική της κοινότητας της. Η παράσταση θα παρουσιαστεί στη Θύρα Τέχνης από τις 17 έως τις 23 Μαΐου.

«Βάζω το δάχτυλό μου ακριβώς στο σημείο του λάθους»: το τελευταίο μέρος της τριλογίας της ομάδας A.Z.E.R.T. γύρω από την προβληματική της κοινότητας της. Η παράσταση θα παρουσιαστεί στη Θύρα Τέχνης από τις 17 έως τις 23 Μαΐου.

Η ομάδα A.Z.E.R.T. παρουσιάζει το τελευταίο μέρος της τριλογίας της γύρω από την προβληματική της κοινότητας, με τίτλο «Βάζω το δάχτυλό μου ακριβώς στο σημείο του λάθους», προσγειώνοντας τα πρόσωπα του έργου στη σφαίρα του ιδιωτικού βίου - εκεί που μόνο έχουν υπάρξει - και καταθέτει μια σπουδή πάνω στη συμφιλίωση και στη συναίνεση.

Το έργο κινείται αποκλειστικά στις πτυχές του λάθος, ανάμεσα στην έννοια του λάθους, την αίσθηση του λάθους, την καταβύθιση στον τόπο του λάθους και τη διαδικασία απεμπλοκής από αυτό.

Έτσι, χτίζεται μια μικρή μουσική και γλωσσική συμφωνία και ένα παιχνίδισμα εικόνων που επανοτοποθετούν εντέλει τα πρόσωπα στην αμετάφραστη σφαίρα του συλλογικού.

Κείμενο και σκηνοθεσία: Ντίνος Νικολάου . Σκηνικά - κοστούμια: Δάφνη Γιαννουλάτου. Μουσική: Γιάννης Χριστοφίδης. Σχεδιασμός φωτισμών: Γκέλυ Καλαμπάκα. Video: Έρση Γιαννουλάτου.

Με τους: Βασιλική Ανδρέου , Κωνσταντίνο Ασπιώτη, Αλέξη Γκούμα, Μαρία Δημητρίου και Πάνο Τοψίδη.

Η ομάδα A.Z.E.R.T. δημιουργήθηκε το Σεπτέμβρη του 2006 και αποτελείται από θεατρολόγους, ηθοποιούς, μουσικούς, εικαστικούς καλλιτέχνες και τεχνικούς.

Οι πρώτες παραγωγές της ομάδας, ως ένα πείραμα κατανόησης και ερμηνείας, εστιάζουν στην προβληματική της κοινότητας, στην προβληματική της οργάνωσης του ανθρώπινου βίου.

Οι τριλογία αποτελείται από: Οι Σπείρες ενός ερπετού είναι ακόμα πιο πολύπλοκες από τις τρύπες ενός τυφλοπόντικα (με πρόφαση τις έννοιες του εγκλεισμού και του αποκλεισμού, μία σπουδή πάνω στην οργάνωση και τη λειτουργία των ερμηνευτικών κοινοτήτων), Ο Χαρτογράφος Adorn Falter Ανοίγει Το Παράθυρο (ο τρόπος και η δυναμική όπου εμφανίζεται η σύγκρουση και η ρήξη στο εσωτερικό μιας κοινότητας), Βάζω το δάχτυλό μου ακριβώς στο σημείο του λάθους (η εστίαση στα ζητήματα της συνύπαρξης και της συναίνεσης, μέσα από το πρίσμα του ιδιωτικού βίου).

Info
Θύρα Τέχνης, Σαρρή 14, Ψυρρή
17 έως 23 Μαΐου
Ώρα έναρξης: 22:οο
Τηλέφωνο κρατήσεων: 210 3314422
Είσοδος: 12 ευρώ
http://www.myspace.com/azert_performancegroup
azert.performancegroup@gmail.com

Σχετικές ειδήσεις
Πάθος και απόγνωση στο Θέατρο Σημείο
10.11.2016 14:35
Το Θέατρο Σημείο φιλοξενεί το μουσικο-θεατρικό δρώμενο με τίτλο Πάθος και απόγνωση, με αφορμή την Ανθρώπινη φωνή του Ζαν Κοκτώ για ακόμα μία παράσταση, την Δευτέρα 14 Νοεμβρίου.
Η Ομάδα Σημείο Μηδέν με το
19.10.2016 17:24
Η Ομάδα Σημείο Μηδέν ανακοινώνει τη συμμετοχή της στην 7η Θεατρική Ολυμπιάδα, που θα διεξαχθεί στο Βρότσλαβ της Πολωνίας, με την παράσταση του έργου "Εμείς" του Γιεβγκιένι Ζαμιάτιν. Η παράσταση θα παρουσιαστεί στις 11 και 12 Νοεμβρίου, στον ιστορικό χώρο Laboratorium του Γιέρζι Γκροτόφσκι.
Κερδίστε 50 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Βέρθερος» στο Θέατρο Σημείο!
19.10.2016 14:25
Η παράσταση "Βέρθερος", η οποία βασίζεται στο εμβληματικό μυθιστόρημα του J.W. Goethe, "Τα Πάθη του Νεαρού Βέρθερου", παρουσιάζεται στο Θέατρο Σημείο, σε σκηνοθεσία και σκηνική σύλληψη του Αλέξανδρου Διαμαντή. Το Θέατρο Σημείο δίνει την ευκαιρία στους αναγνώστες του CultureNow.gr να παρακολουθήσουν την παράσταση το Σάββατο 22 Οκτωβρίου, στις 9.15 μ.μ., προσφέροντας 50 διπλές προσκλήσεις!!!
Βέρθερος, βασισμένο στα
06.10.2016 16:36
Το Θέατρο Σημείο παρουσιάζει την παράσταση "Βέρθερος", ένα έργο βασισμένο στο μυθιστόρημα του J.W. Goethe, "Τα Πάθη του Νεαρού Βέρθερου", σε σκηνοθεσία και σκηνική σύλληψη του Αλέξανδρου Διαμαντή.
Βέρθερος, στο θέατρο Σημείο
05.05.2016 14:40
Το Θέατρο ΣΗΜΕΙΟ παρουσιάζει από τις 14 Μαΐου 2016 την παράσταση 'Βέρθερος', ένα έργο βασισμένο στο μυθιστόρημα του J.W. Goethe, 'Τα Πάθη του Νεαρού Βέρθερου', σε σκηνοθεσία και σκηνική σύλληψη του Αλέξανδρου Διαμαντή.