Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

Άρις Γεωργίου: Εκθέσεις στη Θεσσαλονίκη

Άρις Γεωργίου: Εκθέσεις στη Θεσσαλονίκη
Οι αίθουσες τέχνης Lola Nikolaou και Kalos & Klio Showroom στη Θεσσαλονίκη παρουσιάζουν τον Ιανουάριο έργα του

Άρι Γεωργίου . Η έκθεση με τίτλο, «ΑΝΟΡΓΑΝΑ ΕΝ ΤΑΞΕΙ ακρυλικά 2008-2010» θα παρουσιαστεί από τις 11 Ιανουαρίου έως τις 5 Φεβρουαρίου 2011 στη γκαλερί Lola Nikolaou και η έκθεση με τίτλο «ON THE WAY TO THE MASTERPIECE φωτογραφίες 2008-2010» θα παρουσιαστεί από τις 17 Ιανουαρίου μέχρι τις 16 Φεβρουαρίου 2011 στην αίθουσα τέχνης, «KALOS & KLIO SHOWROOM».

 

 

Με τά \"Ανόργανα εν τάξει\", και έπειτα από σχεδόν δύο δεκαετίες, ο Άρις Γεωργίου επιστρέφει στα πινέλα και τα χρώματα ικανοποιώντας πρωτίστως την ανάγκη του για τη χειρονακτική σχέση με την τέχνη που του στερούσε η οθόνη, το πληκτρολόγιο, ο φακός και ο μεγεθυντής παλιότερα.

 

 

Ακρυλικά είναι τα έργα που εκθέτει στη Λόλα Νικολάου και είναι προϊόν δουλειάς των δύο τελευταίων χρόνων, διαφόρων διαστάσεων αλλά και συνηθέστερα σε τετράγωνο σχήμα. Τα έργα του, ανεικονικά κατά το πλείστον, κινούνται ανάμεσα στον αφηρημένο εξπρεσιονισμό και σε λεξιλόγια που διερευνούν συντεταγμένες της ίδιας της ζωγραφικής πράξης περνώντας από ενσωμάτωση υλικών σε όγκο και συστέγαση αυτοτελών υποσυνόλων σε συγκροτημένες τελικές συνθέσεις.

 

 

Ο αντιστικτικός συνδυασμός άκρατης χειρονομιακής παρορμητικότητας και αυστηρού ελέγχου του εικαστικού αποτελέσματος παραμένει ένα από τα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά της ζωγραφικής του.

 

 

Η διττότητα αυτή της εικαστικής του αντίληψης δεν περιορίζεται στο εσωτερικό των ορίων της αλλά εκδηλώνεται εξωστρεφώς με την παράλληλη έκθεση On the Way to the Masterpiece.

 


Η μακρά τριβή του με τη φωτογραφία και την εικαστική φωτογραφία τον ώθησε να συγκροτήσει ένα παράλληλο διάβημα που συνιστά σχολιασμό της ίδιας της ιστορίας της ζωγραφικής, και προβληματισμό περί την αξία της φωτογραφικής απεικόνισης αγγίζοντας τον αυτοσαρκασμό ως προς αμφότερες τις πρακτικές που ο ίδιος υπηρετεί, τη φωτογραφία και τη ζωγραφική.

 


Καθ\' όλο το διάστημα της πρόσφατης ζωγραφικής του διαδρομής δεν έπαυσε να αποτυπώνει φωτογραφικά την εξέλιξη και μετάλλαξη της παλέττας του. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο φωτογραφημάτων που παρουσιάζουν μια πειστική όσο και ειρωνική απεικόνιση της μη υπαρκτής πλέον μη-ζωγραφικής, της απαραίτητης για την ίδια τη ζωγραφική.